Og³oszenie z dnia 2022-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00467569/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pbs.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9afcb41-5f60-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00431739
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020112/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Meble biurowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pbs3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg),
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.243.101.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39112000-0 - Krzes³a
39121200-8 - Sto³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc +Pt, gdzie: Pc – liczba punktów w kryterium ceny, Pt – liczba punktów w kryterium termin p³atno¶ci. Punkty bêd± liczone wg wzorów okre¶lonych w rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mog± siê ubiegaæ wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w SWZ w rozdziale VI pkt 1–2 i 7 SWZ. W zwi±zku z powy¿szym ka¿dy z Wykonawców (odrêbnie) sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ).
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego, do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w rozdziale VII pkt 6, przy czym dokumenty i
o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 6 lit. „a” SWZ sk³ada ka¿dy z nich;
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian:a) zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp;
b) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp.;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia – wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia o ilo¶æ dni, w których nie by³o mo¿liwe dostarczenie/monta¿ Mebli. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, zagro¿enie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie mo¿e powodowaæ dodatkowych roszczeñ wobec Zamawiaj±cego ze strony Wykonawcy;
d) zmiany, które nie maj± charakteru istotnego w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
e) zmiany na zasadach okre¶lonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp.
f) zmiany przewidziane w za³±czniku nr 4 projektowanych postanowieñ umowy
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, mog± byæ dokonywane na warunkach okre¶lonych przez przepisy prawa, wy³±cznie za zgod± obu Stron, w formie pisemnej, z uwzglêdnieniem przepisu art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Brak podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy oceni na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia dotycz±cego przes³anek wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ).2. Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców przy realizacji zamówienie i nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Informacja dla wykonawców zamierzaj±cych powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom oraz polegaj±cych na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
okre¶la rozdzia³ VIII do SWZ.
3. Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (WYKONAWCA ZAGRANICZNY) zawiera rozdzia³ VII do SWZ.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu:
a. informacje dotycz±ce osób podpisuj±cych umowê oraz osób upowa¿nionych do kontaktów w zwi±zku z realizacj± umowy;
b. pe³nomocnictwo, je¿eli umowê podpisze pe³nomocnik;
5. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
UWAGA! Zamawiaj±cy informuje, i¿ posiada ¶rodki finansowe przeznaczone na realizacjê zamówienia z okresem wydatkowania do 31.12.2022 r. i w przypadku przekroczenia terminu wykonania dostawy Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do odst±pienia od umowy, bez konieczno¶ci wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do spe³nienia ¶wiadczenia.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Testy diagnostyczne II
- Dostawa sprzêtu komputerowego i sieciowego
- Dokonywanie nadzoru, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Poliklinik± - SPZOZ w Bydgoszczy oraz w Domu Medyka ul. Skromna 5
- ROZTWORY WZBOGACAJ¡CE I/LUB P£YNY INFUZYJNE
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowê i rozbudowê wewnêtrznej instalacji gazowej wraz z budow± instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarz±dzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli biurowych oraz d¼wigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepe³nosprawno¶ci±
- "Dostawa i monta¿ wyposa¿enia budynku us³ugowego dla Gdañskiego O¶rodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i M³odzie¿y (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdañsku"
- "Dostawa i monta¿ wyposa¿enia budynku us³ugowego dla Miejskiego Zespo³u ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci (MZON) przy Gdañskim Centrum ¦wiadczeñ, przy ul. Skrajnej 5 w Gdañsku"
- Zakup 17 krzese³ do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydzia³u Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
- ZAKUP KRZESE£ BIUROWYCH - ODDZIA£ ZUS W TORUNIU
- Zakup pierwszego wyposa¿enia do nowo utworzonych oddzia³ów w Przedszkolu "Mi¶" w Pniewach.
wiêcej: Krzes³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.