Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej na odcinku biegnącym od mostu na rzece Ropa (most w rejonie budynku Urzędu Gminy Ropa) w kierunku północnym do przepompowni ścieków zlokalizowanej na działce nr 685/10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROPA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3534014
1.5.8.) Numer faksu: 18 3534017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej na odcinku biegnącym od mostu na rzece Ropa (most w rejonie budynku Urzędu Gminy Ropa) w kierunku północnym do przepompowni ścieków zlokalizowanej na działce nr 685/102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e92e67-5b80-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022040/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ścieżki rowerowej na odcinku biegnącym od mostu na rzece Ropa (most w rejonie budynku Urzędu Gminy Ropa) w kierunku północnym do przepompowni ścieków zlokalizowanej na działce nr 685/10.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLIŚ.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa ścieżki rowerowej na odcinku biegnącym od mostu na rzece Ropa (most w rejonie budynku Urzędu Gminy Ropa) w kierunku północnym do przepompowni ścieków zlokalizowanej na działce nr 685/10 wraz z rozbiórką i budową odcinka sieci oświetlenia, w gminie Ropa, w powiecie gorlickim.
Inwestycja polega na:
- budowie ścieżki rowerowej
- rozbiórce odcinka oświetlenia
- budowie odcinka oświetlenia
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Ropa
o długości ok. 525 m.
Budowa ścieżki rowerowej ma na celu stworzenie nowego obiektu rekreacyjnego oraz stworzenie alternatywy dla rowerzystów poruszających się wzdłuż drogi powiatowej nr 1498K.
1. Zakres zamówienia będzie obejmował:
a) Branżę drogową:
− Budowa ścieżki rowerowej,
− Odwodnienie,
b) Branżę elektroenergetyczną – zabezpieczenie kabla niskiego napięcia,
c) Branżę elektroenergetyczną – przebudowa lamp oświetleniowych,
d) Branżę telekomunikacyjną – zabezpieczenie kabla teletechnicznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do umowy tj. w dokumentacji projektowej (dokumentacji technicznej zawierającej m.in. projekt budowlany wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów) stanowiącej załącznik nr 1 do umowy oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Jeśli w dokumentach niniejszego zamówienia /szczególnie w dokumentacji projektowej – dokumentacji technicznej zawierającej m.in. projekt budowlany wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)/, przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający zaznacza, iż w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wykazanie równoważności dla oferowanych materiałów, systemów, technologii, norm itp. spoczywa na wykonawcy, który jest zobowiązany załączyć do oferty dokument, w którego treści wykaże równoważność poprzez podanie nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opis jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, kolorystycznych itp. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownych opisów technicznych i funkcjonalnych lub technologicznych (np. kart produktowych, kart charakterystyki, kart materiałowych, prospektów, katalogów, folderów, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo innych dokumentów lub oświadczeń) pozwalających na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z swz.
Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. jest odpowiednio spełnienie wszystkich obowiązujących norm lub posiadanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych, estetycznych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach robót lub w STWiOR. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów, systemów i technologii itp. wykonawca przed ich zastosowaniem (ich wbudowaniem) winien przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz projektanta.
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (jak i dalszych podwykonawców) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
6. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie
realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dokumentacja postępowania nie została opublikowana w prawidłowy sposób tj. w terminie przewidzianym w art. 280 ust 1 Pzp. Z treści przepisu wynika, iż: "Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:1) SWZ - w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań - w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
- nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia". Zamawiający zamieścił dokumentację w tym SWZ na stronie postępowania tj. miniportalu, nie zmieniono jednak statusu postępowania z roboczego na opublikowane, co spowodowało, że Wykonawcy nie mieli dostępu do dokumentacji. W związku z tym, iż jest to wada, której nie da się usunąć, koniecznym stało się unieważnienie postępowania.
INNE PRZETARGI ROPA
więcej: przetargi ROPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.