eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4670b18c-70d6-49f7-87c6-7b57492c53f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla PZPW w Rz-wie na 2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian. Działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania, dotyczy części 1-3

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174147,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie
w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu,
ul. Rzeszowska 82

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 49532,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie
w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206


1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 30992,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie
w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5.

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 38288,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82.

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 31668,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206.

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 9676,45 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich
w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5.


1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.

2. Wymagania dotyczące produktu, opakowań i oznakowania:

1) Ogólne wymagania:
-Wszystkie produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, fabrycznie zamkniętych, nienaruszonych, wolnych od uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń.
-Opakowania muszą zapewniać odpowiednią ochronę produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, w szczególności przed wilgocią, światłem, kurzem i szkodnikami.
-Materiały użyte do pakowania muszą być dopuszczone do kontaktu
z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi (m.in. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004).
-Opakowania powinny być wykonane z materiałów trwałych, higienicznych i recyklingowalnych, bez nieprzyjemnych zapachów.


2) Rodzaje opakowań:
-Produkty sypkie (np. mąka, kasze, cukier, ryż): opakowania papierowe, foliowe lub plastikowe o pojemności 0,5–1 kg; dopuszcza się opakowania zbiorcze do 5 kg w przypadku wyraźnego wskazania w zamówieniu.
-Przyprawy: opakowania foliowe, papierowe lub plastikowe, szczelne, odporne na wilgoć, o pojemności od 50 g do 500 g w zależności od rodzaju przyprawy.
-Konserwy: metalowe puszki lub szklane słoiki z zakrętką typu twist-off, niepęknięte, nieodkształcone, bez śladów korozji, z hermetycznym zamknięciem.
-Dżemy, przecier, koncentrat, kompoty: szklane słoiki lub butelki (dla przecierów), z zakrętkami zabezpieczającymi, bez oznak rozszczelnienia.
3) Wymagania dotyczące oznakowania (etykietowania)
Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim, zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
a) Informacje obowiązkowe na etykiecie:
-Nazwa produktu,
- Składniki,
- Alergeny – oznaczone wyraźnie (np. pogrubieniem, kolorem),
-Masa netto (w gramach lub litrach),
-Data minimalnej trwałości lub termin przydatności
do spożycia,
-Warunki przechowywania (np. "Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu"),
-Nazwa i adres producenta lub dystrybutora,
-Kraj pochodzenia,
-Numer partii produkcyjnej
b) Wymagania szczegółowe dla niektórych kategorii:
Koncentrat i przecier pomidorowy: zawartość ekstraktu (np. "30% ekstraktu pomidorowego").
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15613300-1 - Produkty zbożowe

15851000-8 - Produkty mączne

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15891000-0 - Zupy i buliony

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 13988,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57237,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57237,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57237,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57237,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36835,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36835,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36835,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36835,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 ust. 1 w związku z art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), unieważnił przedmiotowe postępowanie.

W niniejszym postępowaniu termin składania ofert upłynął 14 lipca 2025 r.
o godz. 09:00. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36835,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36835,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36835,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36835,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11473,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11473,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11473,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11473,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 ust. 1 w związku z art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), unieważnił przedmiotowe postępowanie.

W niniejszym postępowaniu termin składania ofert upłynął 14 lipca 2025 r.
o godz. 09:00. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.