Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362568/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4040761d-38d1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073493/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Naprawa tarasu w budynku MEiN przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.18.2022.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325435,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3, zgodnie z dokumentacją projektową (zawartą w Załączniku nr 7 do SWZ).
2. W ramach robót budowlanych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych obejmujących głównie:
a) rozbiórka poszczególnych warstw tarasu:
wylewki betonowej,
styropianu,
izolacji przeciwwilgociowej,
elementów odwodnienia i obróbek blacharskich,
2) Wykonania robót budowlanych i instalacyjnych obejmujących głównie:
a) wykonanie nowych warstw tarasu w tym:
wylewki betonowej,
izolacji akustycznej,
hydroizolacji,
położenie posadzki,
odwodnienia liniowego,
obróbek blacharskich,
b) wykonanie wszystkich niezbędnych, wymaganych przepisami prób technicznych i pomiarów wykonanych robót oraz instalacji,
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane dot. naprawy tarasu zewnętrznego są częścią pierwotnego całościowego projektu przebudowy sali konferencyjnej 117, tarasu i holu wejściowego do budynku. Wobec powyższego Wykonawca Przedmiotu zamówienia powinien w planowanych robotach uwzględnić realizowane równolegle prace remontowe w budynku, w tym konieczność uzgodnień z innym wykonawcą w sytuacji wystąpienia prac zazębiających się w obszarze Przedmiotu umowy, tj. wymiana stolarki okiennej itp. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wgląd do pełnej dokumentacji projektowej w powyższym zakresie i zapewni koordynację robót przez osoby wyznaczone.
4. Przedmiot Umowy obejmuje również udzielenie 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i 5 letniej rękojmi, na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396571,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396571,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396571,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INŻ Tomasz Olkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550770930
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ OLKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ OLKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396571,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zacznie realizować w ciągu siedmiu (7) dni kalendarzowych od daty podpisania protokołu wprowadzenia Wykonawcy na teren robót;
2) zrealizuje zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w §3 ust. 2 pkt 2 Umowy, w terminie sześćdziesięciu (60) dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej Umowy, roboty obejmujące taras i następujący zakres robót:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe - 100%;
b) roboty budowlane i instalacyjne – 100%.
3) za moment wykonania robót przez Wykonawcę Strony uznają dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację robót i zgłosi je pisemnie Zamawiającemu do odbioru końcowego;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.