Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375020/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy dziennych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 17 z Oddziałami Sportowymi im. A. Mickiewicza w Gorzowie Wlkp. w roku szk. 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wielkopolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Sportowymi im. Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210203002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 19
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48957320347
1.5.8.) Numer faksu: +48957320347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp17@edu.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-17.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7e43baa-2e68-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy dziennych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 17 z Oddziałami Sportowymi im. A. Mickiewicza w Gorzowie Wlkp. w roku szk. 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e43baa-2e68-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00298977/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci uczęszczających do SP 17 w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP17.26.2.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia – na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 17, dziennych jednodaniowych posiłku dla dzieci uczęszczających do szkoły.
2. Zamawiający planuje że dziennie zapotrzebowanie na posiłki wynosi 70 obiadów.
3. Zamawiający planuje, że w okresie od dnia 16 września 2024 (planowany przez Zamawiającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi) do dnia 18 czerwca 2025 roku dziennie należy dostarczyć ok. 70 obiadów.
1) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów,
2) W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba 70 sztuk, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu,
3) Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne.
4. Dostawy będą odbywać się do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Sportowymi w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Warszawskiej19 w Gorzowie Wielkopolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184702 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184702 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184702 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHATKA PYCHOTKA ANNA GODAWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991965964
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 3
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184702 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-16 do 2025-06-18INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania 5 skwerów kieszonkowych oraz 7 zielonych przystanków komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Przebudowa odcinka ulicy Poznańskiej i remont odcinka ulicy Kasprzaka
- Usługi polegające na wycince drzew
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Dostawa urządzeń IT dedykowanych do wykonywania kopii zapasowych w trybie off-line wraz z wdrożeniem
- Plac zabaw na podwórku 11 Listopada/Słoneczna "BUDŻET OBYWATELSKI"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- "Sukcesywne świadczenie usługi cateringu w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - lato z AWFiS" edycja 2025"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
- Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie III
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025, w terminie 1-3 lipca 2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.