eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Krytej Pływalni Wodnik w Krotoszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku
Krytej Pływalni Wodnik w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KROTOSZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366173116

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 63-700

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627226760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csir.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csir.krotoszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daa02050-2921-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku
Krytej Pływalni Wodnik w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa02050-2921-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.2412.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2 Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie kompletnej mikro instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy max. 50 kWp (tolerancja od 49,60 do 50 kWp), w tym
w szczególności:
a. przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego placu budowy i przygotowanie miejsca
pod montaż fotowoltaiki;
b. ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu fotowoltaiki do wpięcia
w istniejące instalacje;
c. montaż fotowoltaiki;
d. wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną budynku;
e. wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej,
jeśli jest wymagana lub przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do fotowoltaiki;
f. wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków;
g. zabezpieczenie miejsc przebić i przejść przewodów elektrycznych;
h. zaprogramowanie pracy instalacji fotowoltaicznej;
i. wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów,
urządzeń, instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji;
j. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed
odbiorem robót;
k. uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart
gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim)
związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanej instalacji;
l. opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej instalacji zawierającego:
komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego, w przypadku konieczności jej wykonania;
ł. opracowanie instrukcji obsługi instalacji (zawierającej m. in. zalecenia bieżącej
konserwacji);
m. przygotowanie i przeprowadzenie formalne zgłoszenia wraz z wymaganą dokumentacją
przyłączenia instalacji PV do sieci elektroenergetycznej OSD – w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa;
n. przeprowadzenie szkolenia użytkowników instalacji w zakresie eksploatacji i obsługi
instalacji PV oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227634,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUW ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302093440

7.3.3) Ulica: ul. Sadowa 26

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.