Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298020/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00298112/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00318948/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00452611/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na " Rozbiórce budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Grodziec .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310511887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 50
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodziec@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grodziec.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ffde1be-a800-45a4-bce4-107d67187eaa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na " Rozbiórce budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Grodziec .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ffde1be-a800-45a4-bce4-107d67187eaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082850/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Grodziec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121190,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza/ Zadanie nr 1 obejmuje roboty rozbiórkowe:- Budynku mieszkalnego murowanego wolnostojącego, niepodpiwniczonego o powierzchni zabudowy 138m2, dwukondygnacyjny o wysokości max. 8,20 m, dach- dwuspadowy na konstrukcji drewnianej
-Budynku gospodarczego murowanego wolnostojącego, niepodpiwniczonego o powierzchni zabudowy 49,07m2, dwukondygnacyjnego o wysokości max. 5,15m, dach- jednospadowy na konstrukcji drewnianej
-Lokalizacja: działka nr 5183/1, ulica Leśna 11a, obręb Grodziec, gmina Grodziec, powiat koniński
-Zadanie będzie wykonywane na zgłoszenie wykonania robót rozbiórkowych z dnia 29.11.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 55456,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga / Zadanie nr 2 obejmuje roboty rozbiórkowe:Budynku mieszkalnego z fundamentem, dwóch budynków gospodarczych z fundamentami oraz rozbiórka ogrodzenie obiektu.
Budynek mieszkalny wolnostojący, murowany, o powierzchni zabudowy 145,03m2, jednokondygnacyjny, o max. wysokość 7 m, dach – dwuspadowy o konstrukcji drewnianej
Budynek gospodarczy 1 - wolnostojący, murowany, o powierzchni zabudowy 137,50m2, jednokondygnacyjny, o max. wysokość 6,5 m, dach – dwuspadowy o konstrukcji drewnianej
Budynek gospodarczy 2 - wolnostojący, murowany, o powierzchni zabudowy 14,5m2, jednokondygnacyjny, o max. wysokość 3,00 m, dach – dwuspadowy o konstrukcji drewnianej
lokalizacja: działka nr 2185/17, Dziewiń Duży, obręb Dziewiń Duży, gmina Gizałki, powiat pleszewski
Zadanie będzie wykonywane na zgłoszenie wykonania robót rozbiórkowych z dnia 03.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 58788,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia / Zadanie nr 3 obejmuje roboty rozbiórkowe:1) Budynku gospodarczego częściowo murowanego i częściowo drewnianego, o powierzchni zabudowy 79m2, jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia i wysokości 2,9 m oraz silosu betonowego, częściowo murowanego w przeważającej części zniszczonego o wysokości do 1,7m i wymiarach 2,8m x 4,6m
lokalizacja: działka nr 5237/5 obręb Petryki, gmina Stawiszyn powiat kaliski
Zadanie będzie wykonywane na zgłoszenie wykonania robót rozbiórkowych z dnia 03.12.2024 r.
2) Budynku gospodarczego niepodpiwniczonego, jednokondygnacyjnego, murowanego o powierzchni zabudowy 42,77m2 i max. Wysokości 3,8 m, dach- stropodach jednospadowy
Lokalizacja: działka nr 5090, obręb Zbiersk, gmina Stawiszyn, powiat kaliski
Obiekt nie wymaga zgłoszenie robót rozbiórkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 18207,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część czwarta/ Zadanie nr 4 obejmuje roboty rozbiórkowe:1. Oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w obszarze zamkniętym przez ogrodzenie z siatki wraz z mała wiata, powierzchnia drenażu rozsączającego 6m x 28 m, ogrodzenie wym. 14m x 5,2,25 m, zbiorniki oczyszczalni wypełnione ściekami
Lokalizacja: działka nr 5184/5 obręb Grodziec, gmina Grodziec, powiat koniński
Obiekt nie wymaga zgłoszenie robót rozbiórkowych
2. Masztu do radiotelefonu wolnostojącego, stalowego o wysokości 23,05m, posadowionego na fundamentach betonowych -do rozbiórki
Lokalizacja: działka nr 5184/5 obręb Grodziec, gmina Grodziec, powiat koniński
Obiekt nie wymaga zgłoszenie robót rozbiórkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 16610,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55456,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108604,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55456,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300151920
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55465,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58788,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89814,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58788,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300151920
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58788,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18207,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101439,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18207,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300151920
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18207,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16610,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137777,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137777,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300151920
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16610,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





