Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347534/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00462359/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie -Cz. 5 i 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie -Cz. 5 i 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-affeb9fc-26d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2710.55.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Ubezpieczenie stopy skarpy odcinka potoku Wola km 0+656-0+716”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykoszenie porostów, ręczne ze skarp; wykonanie opaski z faszyny luzem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 27761,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Usuwanie szkód powodziowych – zasyp wyrwy, na potoku Strug w km 1+380 – 1+430”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ręczne formowanie nasypów; ręczne plantowanie powierzchni gruntu; wykonanie budowli siatkowo- kamiennych; wbijanie kołków; obsiew mieszanką traw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 121102,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zasyp i zabudowa wyrw w lewym brzegu potoku Lubatówka w km 22+727- 22+797 w miejscowości Lubatowa”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; usuwanie wywrotów z koryta cieków; oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu; roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; wykonanie warstwy ścieli z faszyny leśnej; obsiew skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 80356,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Udrożnienie potoku Borówka w km 0+485 -1+375 w miejscowości Brzezówka, gmina Hyżne”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: rozbiórka zatorów, tam z gałęzi, błota i liści; ręczne plantowanie skarp; ręczne ścinanie i karczowanie; wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp; wygrabienie wykoszonych porostów; usunięcie z koryta odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 84132,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: „Usuwanie szkód powodziowych na cieku naturalnym bez nazwyw m. Markowa dz. nr ewid. gr. 3257/1 w obrębie dz. nr 3256, 3255”.
Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ręczne ścinanie i karczowanie; roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami; wykonanie wyściółek z faszyny; rozbiórka przytamowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 39992,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: „Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mleczka m. Manasterz w km 32+900 – 33+100”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ręczne ścinanie i karczowanie; rozbiórka przytamowań; budowa faszynady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 94734,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26095,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29344,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26095,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD CZUDEC Musiałek Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191524473
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBUD CZUDEC Musiałek Dariusz
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBUD CZUDEC Musiałek Dariusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26095,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81724,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budownictwa i Usług Melioracji Wodnych „WODNIK” Krzysztof Barzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851750796
7.3.4) Miejscowość: Bączal Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 38-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82134,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86364,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82134,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130006229
7.3.4) Miejscowość: Kielanówka
7.3.5) Kod pocztowy: 35-106
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82134,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36868,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39767,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36868,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Melioracyjno-Drogowych Rolniczo-Handlowych i Ochrony Środowiska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920005092
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Adam Stańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Adam Stańczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36868,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86307,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158657,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86307,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Melioracyjno-Drogowych Rolniczo-Handlowych i Ochrony Środowiska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920005092
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86307,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
- Wykonanie usług konserwacyjnych polegających na zabezpieczeniu i uszczelnieniu pokrycia dachowego na budynku nosorożców oraz na budynku biura ZOO
- "Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu >>Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej<< oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Przebudowa aktywnego placu zabaw Klubu Malucha w Kunowie
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.