Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16541,Roboty-budowlane-na-terenie-Nadzoru-Wodnego-w-Zywcu-etap-V.html?sid=ec5018bf527afc921a4bd0df1c6ff7dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f91108-ffb5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu - etap V
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych na potoku Trzebinka, w tym zasyp istniejących wyrw. Prace ręczne oraz mechaniczne, wykopy oraz przekopy wykonywane ładowarkami przedsiębiernymi wraz ze stabilizacją kamieniem ciężkim łamanym. Erozja boczna wód potoku powoduje podmywanie skarp brzegowych, oraz porastającej roślinności drzewiastej powodując zagrożenie dla istniejących zabezpieczeń brzegowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 202298,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie istniejącego muru betonowego na prawym i lewym brzegu potoku poprzez oczyszczenie i uzupełnienie ubytków betonem, a także stabilizacja brzegów potoku kamieniem ciężkim łamanym. W ramach zadania oczyszczone zostaną również brzegi potoku Sienka poprzez wycinkę zakrzaczeń i drzew stwarzających zagrożenie. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury, a także mienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 162386,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zabezpieczeniu wyrw brzegowych. Zakres prac obejmował będzie wykopy oraz przekopy, prace ręczne oraz mechaniczne, wykonanie wyściółki z faszynyi faszynady, zasyp wyrw brzegowych i dennych kamieniem łamanym, remont i częściowe odtworzenie kaszyc drewnianych oraz naprawę stabilizacji z belek drewnianych. Prace wykonane będą przy użyciu ciężkiego sprzętu mechanicznego m.in. koparki z brzegu oraz w korycie, wielkości koparki uzależniona będzie od szerokości koryta. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury, a także mienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 162584,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zapewnieniu przepływu hydraulicznego cieku w km 3+705-3+785. Zakres prac obejmował będzie naprawę gurtów z gabionów oraz zasyp wyrw dennych i brzegowych. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury , a także mienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 228278,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219264,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273087,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219264,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mostmarpal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532092028
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 53
7.3.4) Miejscowość: Pietrzykowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-326
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219264,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180953,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248851,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180953,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180953,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155675,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196246,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155675,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155675,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228291,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278508,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228291,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228291,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające prawy wał rzeki Bzury w km 1+050 do 1+260
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu wodnym, położonym na rzece Małej Wiśle na wysokości ul. Topolowej w m. Skoczów, gm. Skoczów, pow. cieszyński, woj. śląskie
- Likwidacja kolein na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły (0+700 - 2+250) na odcinku w km 1+450-1+950 w m. Dankowice, gm. Wilamowice
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły w km wału 0+322 do 1+300 w m. Czechowice - Dziedzice, pow. bielski, woj. śląskie
- Wykonanie robót budowlanych na cieku wodnym rzeka Świdna m. Dziewiętlice wraz z remontem odcinkowym uszkodzonej podczas powodzi drogi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.