Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2024/BZP 00288136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.sekowska@zdpwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpwm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-591d00e3-52c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068212/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462962,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.1. Sektor nr 1 o długości - 41,410 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 108,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 2 o długości - 34,460 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 108,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 3 o długości - 52,420 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 97,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 4 o długości - 37,180 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 97,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 5 o długości - 22,510 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 97,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 7 o długości - 22,850 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 54,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 8 o długości - 28,320 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 54,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku wystąpienia innych warunków atmosferycznych niż przeciętne Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie zakresu świadczonych usług i wartości umowy.Sektor nr 9 o długości - 36,990 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 81,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 10 o długości - 33,830 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 117,72 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 11 o długości - 31,930 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 128,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 12 o długości - 31,550 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 128,52 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego w sezonie 2023/2024 wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Sektor nr 13 o długości - 53,070 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 117,72 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej dróg powiatowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego”, wg załączonych standardów odśnieżania i zwalczania śliskości – załącznik nr 10.Posypywanie:
Zamówienie obejmuje 42,915 km dróg – drogi przedstawione w zbiorczym wykazie dróg powiatowych do zwalczania śliskości w zimę w sezonie 2023/2024
1. Dr. pow. Nr 2072B Wysokie Mazowieckie – Rosochate Kośc. – Czyżew – 18,670 km.
2. Dr. pow. Nr 2074B Wysokie Mazowieckie – Dąbrowa Wielka – Czyżew – 16,225 km.
3. Dr. pow. Nr 2038B Czyżew – Andrzejewo – 2,810 km.
4. Dr. pow. 2083B Czyżew – Klukowo – 2,590 km.
5. Dr. pow. Nr 2040B Czyżew – Szulborze Wielkie – 2,620 km.
Odśnieżanie:
Zamówienie obejmuje 48,68 km dróg – drogi przedstawione w zbiorczym wykazie dróg powiatowych do odśnieżania (sektor 6 - załącznik Nr 11) w sezonie 2023/2024
1. Dr. pow. Nr 2072B Wysokie Mazowieckie – Rosochate Kośc. – Czyżew – 18,670 km.
2. Dr. pow. Nr 2074B Wysokie Mazowieckie – Dąbrowa Wielka – Czyżew – 16,225 km.
3. Dr. pow. Nr 2037B Dr. kraj. Nr 63- Dmochy Wochy- granica województwa (tyczka)
– 2,100km.
4. Dr. pow. Nr 2092B Dr. kraj. Nr 63- Zaręby Bindugi (tyczka) – 1,265 km.
5. Dr. pow. Nr 2038B Czyżew – Andrzejewo – 2,810 km.
6. Dr. pow. Nr 2039B Czyżew - gr. woj. (Gostkowo) (tyczka) – 2,400 km.
7. Dr. pow. 2083B Czyżew – Klukowo – 2,590 km.
8. Dr. pow. Nr 2040B Czyżew – Szulborze Wielkie – 2,620 km.
Odśnieżanie i posypywanie:
Zamówienie obejmuje 42,915 km dróg – drogi przedstawione w zbiorczym wykazie dróg powiatowych do zwalczania śliskości i odśnieżania w sezonie 2023/2024
1. Dr. pow. Nr 2072B Wysokie Mazowieckie – Rosochate Kośc. – Czyżew – 18,670 km.
2. Dr. pow. Nr 2074B Wysokie Mazowieckie – Dąbrowa Wielka – Czyżew – 16,225 km.
3. Dr. pow. Nr 2038B Czyżew – Andrzejewo – 2,810 km.
4. Dr. pow. 2083B Czyżew – Klukowo – 2,590 km.
5. Dr. pow. Nr 2040B Czyżew – Szulborze Wielkie – 2,620 km.
Zamawiający zapewnia piaskosól i jej załadunek na bazie ZDP w Wysokiem Mazowieckiem na rozsypywacz lub piaskarki.
Sposób wykonania powierzonych prac winien odpowiadać wymogom zimowego utrzymania dróg powiatowych zawartych w specyfikacji robót zimowego utrzymania dróg.
Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu lub śliskości), każdorazowo na odrębne telefoniczne lub SMS zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. Dotyczy to odśnieżania i zwalczania śliskości pierwszych w danym dniu, jak i każdych następnych. Szczegółowy wykaz dróg przewidzianych do odśnieżania w poszczególnych sektorach stanowi załącznik nr 11 do SWZ, a dróg przewidzianych do zwalczania śliskości załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 123,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA AUTO PARKING Tadeusz Pikuliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221081897
7.3.3) Ulica: Pobikry 19A
7.3.4) Miejscowość: Ciechanowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 18-230
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE PIKULIŃSKI TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE PIKULIŃSKI TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA AUTO PARKING Tadeusz Pikuliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221081897
7.3.3) Ulica: Pobikry 19A
7.3.4) Miejscowość: Ciechanowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 18-230
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE PIKULIŃSKI TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE PIKULIŃSKI TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ - POL Grzegorz Ogrodnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591439351
7.3.3) Ulica: Budziszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Zaręby Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ I DOROTA OGRODNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMA Grzegorz Stypułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221463191
7.3.3) Ulica: Nowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kulesze Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 18-208
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMA Grzegorz Stypułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221463191
7.3.3) Ulica: Nowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kulesze Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 18-208
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMA Grzegorz Stypułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221463191
7.3.3) Ulica: Nowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kulesze Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 18-208
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMA Grzegorz Stypułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221463191
7.3.3) Ulica: Nowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kulesze Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 18-208
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Halina Szymoniak Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221192680
7.3.3) Ulica: Nowe Zalesie 4
7.3.4) Miejscowość: Szepietowo
7.3.5) Kod pocztowy: 18-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Zakup materiałów opatrunkowych - powtórka
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.