Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402639/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komprachcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Komprachcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774031700
1.5.8.) Numer faksu: 774031711
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b76ceb76-77fd-41da-bee2-c7df8c37e153
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030587/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Montaż lamp solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138617,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach pierwszego zadania zostaną zamontowane dwie lampy solarne na boisku pod lasem w miejscowości Ochodze4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania zostaną zamontowane 26 szt. lamp solarnych na terenie Gminy Komprachcice.4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 158000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający otrzymał łącznie cztery oferty. Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający otrzymał łącznie cztery oferty. Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. W konsekwencji, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu, zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131118 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KOMPRACHCICE
- Budowa oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice
więcej: przetargi KOMPRACHCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze
- Zakup i montaż lamp solarnych ulicznych w celu doświetlenia dróg na terenie Gminy Gostynin
- "Zakup sprzętu cyfrowego nagłośnienia zintegrowanego z mobilną pętlą indukcyjną oraz oświetlenia scenicznego w ramach projektu pn. "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie - w Poniatowej tak nie będzie"
- Budowa oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice
- " Wymiana oświetlenia na LED w budynkach wydziałowych na terenie Politechniki Łódzkiej w Łodzi "
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.