Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00328903/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00342701/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA BUDYNKU KLUBU SPORTOWEGO „UNIA” W TURZY ŚLĄSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a1348f-13dc-4416-a974-5d1730280eb41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA BUDYNKU KLUBU SPORTOWEGO „UNIA” W TURZY ŚLĄSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a1348f-13dc-4416-a974-5d1730280eb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037936/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z montażem wyposażenia budynku Klubu sportowego UNIA w Turzy Śląskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 626585,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 477485,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA BUDYNKU KLUBU SPORTOWEGO „UNIA” W TURZY ŚLĄSKIEJ w ramach zadania „Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego "UNIA" w Turzy Śląskiej”
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie budynku klubu sportowego „UNIA” w Turzy Śląskiej wraz współtowarzyszącą siedzibą OSP Turza w meble, sprzęt elektroniczny, AGD oraz inne elementy zgodnie z załączonymi zestawieniami składników cenotwórczych oraz załącznikami do nich.
Wycena powinna uwzględniać również dostawę i montaż elementów wyposażenia na adres: ul. Bogumińska 17, 44-351 Turza Śląska.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załącznik A do niniejszej SWZ. Zestawienia wszystkich składników cenotwórczych znajduje się w Załączniku A1, A2, A3 i A4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590138,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125634,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590138,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276895780
7.3.3) Ulica: Pokoju 8A/7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590138,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Wykonywanie robót budowlanych polegających na odnowieniu powłok malarskich w pomieszczeniach Administracji oraz Rehabilitacji zlokalizowanych w WOLOiZOL w Gorzycach przy ulicy Zamkowej 8
- Dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich oraz drobiu świeżego i podrobów drobiowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Zakup sprzętu i materiałów z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzycach.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





