eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaDOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH GRUNTOWYCH POMP CIEPŁA



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH GRUNTOWYCH POMP CIEPŁA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586877127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH GRUNTOWYCH POMP CIEPŁA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9038bbb6-3845-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064341/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH GRUNTOWYCH POMP CIEPŁA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w ramach projektu „Budowa odnawialnych źródeł energii w gminie Lipusz i gminie Nowa Karczma” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Energia, Działanie 10.3. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie Odnawialne Źródła energii – wsparcie dotacyjne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2023.RJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch gruntowych pomp ciepła w ramach projektu „Budowa odnawialnych źródeł energii w gminie Lipusz i gminie Nowa Karczma” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Energia, Działanie 10.3. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie Odnawialne Źródła energii – wsparcie dotacyjne dla obiektów, w których zlokalizowane są następujące jednostki:
1.1. Szkoła Podstawowa w Szatarpach - 40 kW;
1.2. Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Nowej Karczmie – 25 kW.
2. Budynki przez cały okres realizacji robót będą użytkowane. Wykonawca będzie realizował roboty w sposób pozwalający na wykorzystywanie pomieszczeń do realizacji zadań jednostek w tym zapewni ogrzewanie funkcjonujących pomieszczeń w okresie grzewczym. Po uzgodnieniu z Zamawiającym nastąpi zmiana źródła ogrzewania. W związku z jednocześnie realizowaną w budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach rozbudową i termomodernizacja obejmującą m.in. wymianę instalacji c.o. oraz remont pomieszczeń piwnicy, realizację zamówienia należy dostosować i skoordynować z wskazanymi robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń oraz realizacji robót w sposób gwarantujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu budynków oraz jak największe ograniczenie uciążliwości związanych z realizacją robót. W czasie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć pomieszczenia, wyposażenie i istniejące instalacje przed działaniem pyłów i innych czynników. Wykonawca w czasie przebywania użytkowników w budynkach zobowiązany jest ograniczyć roboty uciążliwe dla tych osób. Realizacja robót znacznie uciążliwych dla użytkowników należy realizować w godzinach popołudniowych oraz w dniach, w których nie przebywają użytkownicy. Uszkodzone elementy wykończeniowe należy przywrócić do stanu poprzedniego, przede wszystkim poprzez uzupełnienie posadzek, tynków, gładzi gipsowych i powłok malarskich. Wykonawca będzie zobowiązany bezpieczeństwa na terenie realizacji robót ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa dzieci.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
3.1. Roboty przygotowawcze: ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego, weryfikacja stanu instalacji budynku;
3.2. Dostawa i montaż pompy ciepła;
3.3. Dostawa i montaż buforu ciepła;
3.4. Dostawa i montaż zasobnika CWU (tylko Szatarpy);
3.5. Wykonanie odwiertów;
3.6. Montaż dolnego źródła wraz ze studnią zbiorczą, rotametrami i rozdzielaczami;
3.7. Przywrócenie terenu do stanu poprzedniego wraz z odtworzeniem nawierzchni;
3.8. Montaż armatury zabezpieczającej instalacji wodnej;
3.9. Montaż grupy pompowej;
3.10. Trasowanie instalacji, przejścia przez przegrody budowlane;
3.11. Montaż rurociągów instalacji wodnej;
3.12. Wpięcie instalacji wraz z zasobnikami do istniejącej instalacji CO i CWU (tylko Szatarpy);
3.13. Montaż armatury;
3.14. Montaż układu automatyki wraz z czujnikami i okablowaniem;
3.15. Wykonanie pomiarów kontrolnych, regulacja nastaw, przeprowadzenie prób eksploatacyjnych i rozruchu technologicznego oraz przekazanie instalacji pomp ciepła do eksploatacji;
3.16. Przeszkolenie przyszłych użytkowników instalacji na temat jej prawidłowej obsługi;
3.17. Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym niezbędne do zachowania gwarancji;
3.18. Opracowanie dokumentacji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odwierty.net Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892011345

7.3.3) Ulica: Gdyńska

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.