Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Miejsca noclegowe dla osób podlegającym eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Miejsca noclegowe dla osób podlegającym eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0242cc4-d9d9-477a-b162-77b979ddd798
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Zapewnienie pomieszczeń tymczasowych dla osób podlegających eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2b155343-22fe-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0032.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 181863,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90931,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie pomieszczeń (zakwaterowanie bez wyżywienia), które Zamawiający planuje wynająć jako pomieszczenia tymczasowe, osobom wobec których została orzeczona eksmisja bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu.
Miejsce realizacji zamówienia - maksymalna dopuszczalna przez Zamawiającego odległość obiektu, w którym będzie zagwarantowane zakwaterowanie, od siedziby Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 17, Rybnik nie może być większa niż 10 kilometrów najkrótszą trasą dróg publicznych. Zamawiający będzie weryfikować tę odległość za pomocą platformy internetowej Google Maps wybierając jako środek transportu opcję samochodem i wpisując jako lokalizację wyjściową adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik.
Pomieszczenia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane dla pomieszczeń tymczasowych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 5a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego tj.:
1) posiadać dostęp do źródła zaopatrzenia w wodę i do ustępu, chociażby te urządzenia znajdowały się poza budynkiem,
2) posiadać oświetlenie naturalne i elektryczne,
3) posiadać możliwość ogrzewania,
4) posiadać niezawilgocone przegrody budowlane,
5) zapewniać możliwość zainstalowania urządzenia do gotowania posiłków,
6) zapewniać co najmniej 5 m2 powierzchni mieszkalnej na 1 osobę.
Rezerwacja będzie następować drogą elektroniczną (mailowo) lub w formie papierowej za potwierdzeniem odbioru, najpóźniej na 7 dni przed zakwaterowaniem, poprzez przesłanie wniosku przez Zamawiającego z informacją o zamiarze wskazania pomieszczenia, określającego ilość osób, którym pomieszczenie zostanie wynajęte oraz czas trwania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z rezerwacji bez wskazania przyczyn. Rezygnacja z rezerwacji powinna być dokonana nie później niż na 7 dni przed terminem realizacji każdorazowego wniosku, wówczas rezerwacja będzie traktowana za niebyłą. W przypadku, gdy rezerwacja zostanie odwołana w późniejszym terminie lub uprawniona osoba/uprawnione osoby nie zajmie/zajmą pomieszczenia, wówczas Zamawiający zostanie obciążony 60 % ceny zakwaterowania według ilości osób wskazanych we wniosku, za okres 7 dni, natomiast za pozostały okres nie będzie uiszczane wynagrodzenie. Wnioskowany okres zakwaterowania jednorazowego będzie wynosić 1 miesiąc (30 dni lub 31 dni). Możliwość zakwaterowania od godziny 10:00. Zamawiający przewiduje zakwaterowanie dla 24 osób. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości osób przewidzianych do zakwaterowania w zależności od jego potrzeb. Rzeczywista ilość osób przewidzianych do zakwaterowania może różnić się ilościowo od liczby osób podanej w formularzu zaproszenia do udziału w negocjacjach, jednak łączna wartość usługi nie przekroczy całkowitej wartości przedmiotu umowy.
Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych oraz osób ze szczególnymi potrzebami: możliwość swobodnego poruszania się w obiekcie dla osób poruszających się na wózkach – podjazd/winda.
Szczegółowy zakres usługi określa zaproszenie do udziału w negocjacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Jurczyk SYRENKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SYRENKA Piotr Jurczyk, Beata Jurczyk (działalność prowadzona w formie spółki cywilnej)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 647-216-93-99
7.3.3) Ulica: Rybnicka 233
7.3.4) Miejscowość: Radlin
7.3.5) Kod pocztowy: 44-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.C. SYRENKA Piotr Jurczyk, Beata Jurczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.C. SYRENKA Piotr Jurczyk, Beata Jurczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Rybnik-Orzepowice wraz z budową mikroinstalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
więcej: Inne usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.