Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2023/BZP 00388518/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy w Łukęcinie nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy w Łukęcinie nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f6c147-2ce5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008664/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa świetlicy w Łukęcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny - Program Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Budowę świetlicy w Łukęcinie zgodnie z projektem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
UWAGA:
Następuje zmiana materiału na wykończenie posadzki w pomieszczeniach 1-6 należy przewidzieć wykładziny klejone, spawane, o grubości nie mniej niż 4 mm barwione w masie, na każde pomieszczenie dwukolorowe, do wyboru przez - Wykładzina PCV - wykładzina obiektowa PCV z wywinięciem na ścianę o właściwościach antypoślizgowych. Grubość wykładziny min. 4 mm, barwiona w masie, należy przewidzieć sposób układania minimum 2 kolory na jedno pomieszczenie.
Klasa antypoślizgowości R9, odporność na krzesła na rolkach, trudnopalna.
- Płytki gresowe- gres barwiony w masie prasowany na sucho, nieszkliwiony, matowy, rozmiar 60x60 cm, antypoślizgowość
R10/A, nasiąkliwość E≤3%, monokolorystyczny, klasa ścieralności min. IV - Dopuszcza się również Panele podłogowe winylowe - antypoślizgowość R10/A, nasiąkliwość E≤3%, klasa ścieralności min. IV W pomieszczeniu nr 3 i 2 oraz na ciągach komunikacyjnych należy przewidzieć odbojnicę na ścianie o wysokości min 170 mm o grubości min. 2 mm wykonaną z tworzywa sztucznego do zastosowań użyteczności publicznej.
Promienniki ciepła muszą posiadać indywidualne zabezpieczenie przed przegrzaniem (każdy grzejnik). Należy wykonać ekran projekcyjny sufitowy w pomieszczeniu nr 3 na ścianie zachodniej szerokość 3 m, sterowany za pomocą pilota i włącznika. W pomieszczeniu nr 3 należy przewidzieć instalację (zasilanie oraz komunikację) z uchwytem pod rzutnik na ścianę
zachodnią (na ekran projekcyjny). Należy wykonać rolety aluminiowe z wypełnieniem pianką w prowadnicach na każdym oknie i drzwiach sterowane elektrycznie (poprzez pilota), montaż w warstwie ocieplenia. Należy wykonać instalację teleinfomatyczną oraz monitoring terenu wraz z salami ogólnodostępnymi. Uwzględnić należy 19 calową szafę rackową 12U do podwieszenia w pomieszczeniu nr 2. Z szafy rackowej należy do pomieszczenia nr 3 przewidzieć 8 gniazd internetowych oraz 2 gniazda internetowe w pomieszczeniu nr 2. Z pomieszczenie nr 2 należy wyprowadzić osobno dla każdej kamery kabel utp kat. 5e do narożników budynku (łącznie 8 kamer na zewnątrz) wraz z monitorowaniem pomieszczeń 1 i 3 (po 2 kamery na pomieszczenie) oraz należy przewidzieć włącznie do systemu monitoringu miejskiego (poprzez wifi) i umożliwić rejestrowania obrazu z kamer miejskich. Należy przewidzieć rejestrator z 2 dyskami 2 TB. Dodatkowo należy ułożyć rurę hdpe 32 od złącza kablowego do szafy rackowej.
Na ścianie północnej pomieszczenia nr 3 należy przewidzieć gniazdo RTV z wyprowadzeniem instalacji na poddasze. Po stronie wschodniej należy przewidzieć maszt pod instalację anteny z doprowadzeniem kabla koncentrycznego i anteny do odbioru telewizji naziemnej.
Odrębnie należy wycenić i należy przewidzieć wykonanie ogrodzenia terenu systemem panelowym o wys. 1,53, drut 4mm, ocynkowany i powlekany farbą proszkową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym o łącznej długości 160 mb wraz z bramą o szerokości 4 m i furtką o szerokości 1m w systemie przesłon lamelowych (żaluzji). Na całej długości ogrodzenia należy na podsypce piaskowo-cementowej ułożyć obrzeża (w kolorze uzgodnionym przez Zamawiającego (na płasko), które
utworzą cokolik. Należy poszerzyć drzwi do wiaty śmietnikowej do min. 100 cm.
Do pomieszczeń 2 i 3 należy doprowadzić powietrze zimne z klimatyzatora poprzez włącznie klimatyzacji w system rekuperacji. Na zewnątrz kostka betonowa w kolorze oraz minimum 2 wymiarach, bezfazowa. W każdym przypadku (SWZ wraz z załącznikami), gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez: wskazaniekonkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów, itp. przyjmuje się, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty (materiały) jakościowo równoważne, spełniające równoważne normy, parametry techniczne i standardy wskazane w dokumentacji projektowej.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych, bądź lepszych (pod względem: konstrukcji, materiału, funkcjonalności, pojemność, wydajności, czasu schnięcia, składu chemicznego, itp.) w stosunku do produktu pierwotnego. Wykonawca powołujący się na produkt równoważny zobowiązany jest na etapie realizacji do przedstawienia kart katalogowych produktu określonego w projekcie i produktu równoważnego oraz tabeli porównawczej cech charakterystycznych produktu. Parametry określone dla produktu równoważnego nie mogą być gorsze od produktu określonego w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDOM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522628960
7.3.3) Ulica: ul. Chłopickiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-204
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.