Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00318942/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00319044/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00345868/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa przyłączy napowietrznych i kablowych istniejącej linii nN oraz budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego na Al. Jana Pawła II w Komorowie - gmina Michałowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11416881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa przyłączy napowietrznych i kablowych istniejącej linii nN oraz budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego na Al. Jana Pawła II w Komorowie - gmina Michałowice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-490de434-913f-40e1-9464-2f798007522f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033178/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przebudowa oświetlenia ulicznego w Al. Jana Pawła II w Komorowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1731770,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia do 1kV – oświetlenie uliczne i budowa wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w ul. Nadarzyńskiej i ul. Spacerowej (Al. Jana Pawła II) w Komorowie gm. Michałowice.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działek:
Jednostka ewidencyjna: 142104_2 Michałowice,
- obręb: 0002 Komorów Osiedle, działki: 764; 776; 775/3; 774; 785; 784; 782; 783; 775/2; 788; 787; 792;791; 775/13;
- obręb 0004 Komorów – Wieś; działki: 49/3; 49/2.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został podzielony na zadania:
1) Zadanie 1 - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Al. Jana Pawła II w Komorowie.
a) Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
demontaż oświetlenia ulicznego z linii napowietrznych PGE w tym 66 opraw i wysięgników, 1,46 km przewodów, oraz demontaż 5 latarni aluminiowych o wysokości 7 m;
budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego w tym m.in. układanie kabla ok. 2380 m, przewodu ok. 2811 m i montaż 81 szt. słupów (68 szt. słupów stylizowanych parkowych, 13 słupów dla przejść dla pieszych) oraz budowę szafki SOK.
montaż opraw oświetleniowych wyposażonych w pełne rozwiązanie techniczne Zhaga (w tym sterowniki) umożliwiające pełny zakres kontroli i sterowania oprawami oświetleniowymi.
2) Zadanie 2 - Budowa wewnętrznych linii zasilających związana z przebudową sieci niskiego napięcia 0,4 kV realizowaną przez PGE Dystrybucja S.A.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. układanie kabli YKY4x10mm2 na odcinku ok.1068m, oraz kabli YKY4x16mm2 na odcinku ok. 208m.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszego postępowania:
1) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ;
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ;
3) Przedmiary stanowiące załącznik nr 9 do SWZ;
odpowiednio dla każdego z zadań.
5. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót budowlanych do zarejestrowania dziennika budowy oraz złożenia zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do bieżącego sporządzania dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o opracowane geodezyjne mapy inwentaryzacyjne a po wykonaniu wszystkich robót budowlanych do przekazania opracowanej dokumentacji Zamawiającemu.
7. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie uzyskać wszelkie wymagane odbiory (w tym PGE Dystrybucja S.A) oraz złożyć zawiadomienie o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i uzyskać zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu.
8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418).
9. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość zastosowanych urządzeń i materiałów.
10. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej) , które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt.
12. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty).
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami bądź równoważnymi oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
14. Wykonawca realizujący zamówienie przejmie od Zarządcy drogi niezbędny do wykonania robót pas drogowy, składając z wyprzedzeniem odpowiednie dokumenty, pozwalające na wydanie stosownych decyzji administracyjnej.
15. Prowadzone w terenie roboty winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt i zatwierdzoną przez Zarządcę drogi. Po zakończeniu prac Wykonawca obowiązkowo musi zdemontować ww. oznakowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz przywrócić stałą organizację ruchu.
16. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na koszt własny oraz powiadomienia o uszkodzeniu właściciela urządzenia.
17. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, w czasie ich wykonywania odpowiedzialny jest Wykonawca.
18. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia prac.
19. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własny koszt powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów i pozostałości po pracach we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów potwierdzających oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Powyższe obowiązki Wykonawca realizuje przy uwzględnieniu treści art. 101a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, który to przepis przewiduje zapewnienie wysegregowania z wytworzonych odpadów budowlanych i rozbiórkowych określonych rodzajów odpadów. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę obowiązku wysegregowania podmiotowi, o którym mowa w art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, jest zobowiązany przekazać kopię zawartej z tym podmiotem umowy.
20. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.
21. Pracownicy Wykonawcy wykonujący pracę w terenie muszą być wyposażeni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy służące do realizacji zadań muszą mieć czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (jeśli występuje techniczna możliwość oznakowania sprzętu i narzędzi).
22. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową.
23. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia przy współpracy z eksploatatorem sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy firmą Święcki.
24. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o terminach ewentualnych wyłączeń sieci nN najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac podając lokalizację obwodów.
25. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do powiadomienia mieszkańców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia robót podczas których będą wyłączenia dostarczanej energii elektrycznej i uniemożliwiających dojazd do posesji.
26. W przypadku, w którym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dojedzie do kontaktu z osobą ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.), Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem warunków dostępności, w szczególności poprzez:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,
2) zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby podczas wykonywania czynności, będących przedmiotem zamówienia lub przemieszczającej się w okolicach lub przez teren robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1525206,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2262115,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1525206,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDWEX Mieczysław Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927
7.3.3) Ulica: 3 Maja 89
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525206,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/rozbudowy dróg na terenie Gminy Michałowice
- Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice
- Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Michałowice
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi w 2026 roku.
- Wymiana nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji oraz poboczy w Gminie Michałowice
- Budowa drogi publicznej gminnej ulicy nowoprojektowanej stanowiącej dojazd do zbiornika retencyjnego oraz rozbudowa drogi publicznej gminnej ul. Topolowej w Michałowicach Osiedlu w Gminie Michałowice
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





