eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana opraw LED w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborska 64/70 w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw LED w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborska 64/70 w ramach zadania „Modernizacja budynków oświatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw LED w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborska 64/70 w ramach zadania „Modernizacja budynków oświatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84e3594-25fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Wymiana opraw LED w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/42/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wymiana opraw oświetleniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 120 przy
ul. Międzyborska 64/70 .
Zakres robót:
demontaż i utylizacja starych opraw,
dostawa nowych opraw [patrz pkt. b)]
demontaż i montaż kratownic osłonowych (jeżeli występują),
montaż i podłączenie nowych opraw LED,
wymiana odcinków przewodów (jeżeli konieczna),
naprawy murarskie i malowanie w obrębie zdemontowanych opraw,
sprawdzenie i uruchomienie instalacji oświetleniowej,
pomiary oświetlenia.
b) Dane techniczne opraw dla korytarzy i sal dydaktycznych):
oprawa do montażu stropowego na suficie,
korpus z blachy stalowej o gr. > 0,5mm - lakierowany,
typ źródła – LED,
całkowita moc oprawy ≥ 38W,
moc źródła światła w oprawie ≥ 35W,
strumień świetlny źródła > 6100lm,
ilość źródeł – 1,
sprawność oprawy > 75%,
Wymiar oprawy 1255x207x71mm (+/-5%)
temperatura barwowa
żywotność LED L80/B50,
skuteczność świetlna źródła > 155lm/W,
skuteczność świetlna oprawy > 122lm/W,
parametry oprawy IP20, IKO4,
UGR < 19,
masa oprawy < 3kg,
klosz PLX opalizowany,
certyfikaty i dopuszczenia CE.
Do prac towarzyszących należą:
Prace budowlane związane z robotami elektrycznymi.
Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg.
Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac.
Po zakończeniu prac wniesienie wyposażenia i mebli;
Po zakończeniu prac odkurzenie pomieszczeń i umycie podłóg oraz otworów.
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby
stosowane do zabudowy muszą być nowe (nieużywane).
Wszystkie materiały (w szczególności oprawy) po dostarczeniu na plac budowy, przed montażem, zostaną sprawdzone
przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków SWZ oraz przedłożonych certyfikatów i kart katalogowych.
UWAGA
Należy w ofercie podać całkowity koszt wymiany 1 (jednej) oprawy, zgodnie z załączonym do SWZ jednostkowym
przedmiarem.
Zamawiający zamierza wymienić w placówce około 200 sztuk opraw.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty katalogowe, certyfikaty oraz wykaz proponowanych dla tego zadania
opraw oświetleniowych.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub
standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający
dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się tolerancję (+/- 5%) opisanych parametrów. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art.101 ust. 5 ustawy Pzp).
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 10,11 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia , przedmiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Onopiak FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521929826

7.3.3) Ulica: Aleksandra Orłowskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247917,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.