eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › SUKCESYWNE DOSTAWY SZCZEPIONEK DLA CWPL CEPELEK SP ZOZ W PODZIALE NA 3 CZĘŚĆI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY SZCZEPIONEK DLA CWPL CEPELEK SP ZOZ
W PODZIALE NA 3 CZĘŚĆI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cepelek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY SZCZEPIONEK DLA CWPL CEPELEK SP ZOZ
W PODZIALE NA 3 CZĘŚĆI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-407e6f2d-5099-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038879/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Sukcesywne dostawy szczepionek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/CWPL/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145230,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego
Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SWZ –formularz asortymentowo cenowy dla części 1


Część 2: Szczepionka przeciwko wirusowi kleszczowego zapalenia mózgu
i Immunoglobulina zapobiegająca immunizacji Rh(D) kobiet RhD ujemnych. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2a do SWZ –formularz asortymentowo cenowy dla części 2

Część 3: Szczepionka przeciwko wirusowi grypy
Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2b do SWZ –formularz asortymentowo cenowy dla części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634-012--54-42

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że podane powyżej informacje dotyczą Część 1: Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego
W części 2: Szczepionka przeciwko wirusowi kleszczowego zapalenia mózgu i Immunoglobulina zapobiegająca immunizacji Rh(D) kobiet RhD ujemnych
Oferty
Inf. o ofertach
Liczba otrzymanych ofert 1
Liczba ofert wariantowych 0
Liczba ofert dodatkowych 0
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców 1
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG 0
Liczba ofert odrzuconych 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 4295,16 PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem 4295,16 PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 4 295,16 PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową
Nie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną
Nie
Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy małe przedsiębiorstwo
Krajowy numer identyfikacyjny NIP: 522 010 36 50
Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia POLYPHARM S.A.
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia – ulica Barska 33
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Warszawa
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy 02-315
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia – województwo Mazowieckie
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom
Nie
Umowa
Informacje dotyczące umowy
Data zawarcia umowy 2023-10-02
Wartość umowy/umowy ramowej 4 295,16
Kod waluty PLN
Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia
Okres realizacji zamówienia
Okres realizacji zamówienia do 2024-12-31
W część 3: Szczepionka przeciwko wirusowi grypy
Oferty
Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert lub wniosków 1
Liczba ofert wariantowych 0
Liczba ofert dodatkowych 0
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców 1
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG 0
Liczba ofert odrzuconych 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 66 408,06 PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem 66 408,06 PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 66 408,06 PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową Nie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Nie



Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Nie
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy małe przedsiębiorstwo
Krajowy numer identyfikacyjny NIP: 522 010 36 50
Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia POLYPHARM S.A.
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia – ulica Barska 33
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Warszawa
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy 02-315
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia – województwo Mazowieckie
Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Nie
Umowa
Informacje dotyczące umowy
Data zawarcia umowy 2023-10-02
Wartość umowy/umowy ramowej 66 408,06 PLN
Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej do 2025-03-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.