Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00386505/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00390338/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00397512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup furgonu dla CIS w Komornikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowość: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9397131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup furgonu dla CIS w Komornikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f23f55de-2da7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028322/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup furgonu dla CIS w Komornikach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy - Program „ODPORNOŚĆ ORAZ ROZWÓJ EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ” na lata 2022-20252.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu furgon dla Centrum Integracji Społecznej zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w załączniku nr 1 do umowy.
2. Ubezpieczenie OC, AC i NNW w pakiecie na 12 miesięcy z gwarancją niezmienności wartości samochodu w okresie ubezpieczenia.
3. Miejsce dostawy: Centrum Integracji Społecznej w Komornikach, ul. Zakładowa 1, 62-052 Komorniki.
4. Pojazd musi być wolny od wad oraz spełniać warunki, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wydanych na jej podstawie.
5. Pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy Technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania badań odbiorczych.
7. Rozwiązania konstrukcyjne muszą spełniać wymagania BHP.
8. Do wydawanego pojazdu Wykonawca dołączy dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) książkę gwarancyjną, która musi zawierać zagadnienia związane z wymaganymi terminami przeglądów okresowych oraz informacje o zakresie gwarancji,
2) wykaz wyposażenia,
3) instrukcję obsługi pojazdu oraz elementów wyposażenia, która musi zawierać specyfikacje olejów i płynów eksploatacyjnych,
4) świadectwo zgodności WE pojazdu wraz z oświadczeniem producenta/importera potwierdzającym dane pojazdu nieznajdujące się w świadectwie zgodności, a niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne.
12. Wymagania dot. gwarancji: zgodnie z procedurami producenta,
Dostawca odpowiada przez minimum 24 miesiące z tytułu gwarancji lub limit kilometrów 80 000,00 i więcej:
• na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu (nie krótszy niż 24 miesiące),
• powłokę lakierniczą (okres przewidziany przez producenta),
• perforację elementów nadwozia (okres przewidziany przez producenta),
liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru pojazdu.
13. Rozwiązania równoważne:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania dostawy – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie dostawy urządzenia powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie urządzenie stanowiące wyposażenie, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez Zamawiającego w formie pisemnej.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119556,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119556,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOŃKOWSCY AUTO SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639794040
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119556,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w Łęczycy
- Budowa ul. Cichej i Wschodniej w Plewiskach
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech sztuk nowych samochodów osobowych.
- Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Zakup samochodu
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.