eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261155659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155591

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056f7f06-9e9e-4598-b64b-4dacd45335ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/72/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:
1) Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) STWiORB-ach – Załącznik nr 6 do SWZ;
3) Przedmiarach inwestorskim – Załącznik nr 7 do SWZ;
4) Projektach – Załącznik nr 8 do SWZ;
5) Inwentaryzacji Architektoniczno-Budowlanej – Załącznik nr 9 do SWZ;
6) Schematach elektrycznych – Załącznik nr 16 do SWZ.
3. Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przejęcia.
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących, przez cały okres ich trwania, robót budowlanych w zakresie:
1) prac budowlanych;
2) prac instalacyjnych c.o. i spr. powietrze;
3) prac instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji;
4) prac instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych;
5) prac elektrycznych;
6) prac teletechnicznych;
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub przez podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Szczegółowe czynności kontrolne opisane są w §1 ust. 8-10 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa
w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
1. Płatność odbędzie się w trzech (3) częściach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót:
a) Część I - faktura za I etap przedmiotu umowy do wysokości limitu na 2025 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tego etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
 dokumentacja projektową,
 opisem przedmiotu zamówienia,
 STWiORB,
 SWZ,
 przedmiarami robót,
 ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,
b) Część II - faktura za pierwszą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
 dokumentacja projektową,
 opisem przedmiotu zamówienia,
 STWiORB,
 SWZ,
 przedmiarami robót,
 ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,
c) Część III - faktura za drugą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości pozostałych 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy (protokół odbioru końcowego), potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
 dokumentacja projektową,
 opisem przedmiotu zamówienia,
 STWiORB,
 SWZ,
 przedmiarami robót,
 ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami.
Każdy protokół musi być potwierdzony przez komisję odbioru i Inspektora Nadzoru. Faktury za I, II i III część będą płatne w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7201257,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7861441,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7201257,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Nowak ART-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141672800

7.3.3) Ulica: Kolbuszowa Górna 44

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7201257,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 374 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Etap I – zakres rzeczowy przewidziany na rok 2025, do wysokości limitu finansowego roku 2025:
a) zakończenie robót budowlanych, przewidzianych w Harmonogramie rzeczowo – finansowym dla etapu I do 10 grudnia 2025 r.;
b) zakończenie realizacji I etapu umowy – do 15 grudnia 2025r.
2) Etap II – zakres rzeczowy przewidziany na rok 2026:
a) zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy do 365 dni od dnia zawarcia umowy;
b) zakończenie realizacji umowy do 374 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.