Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364128/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
- 2025/BZP 00367409/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00391769/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261155659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11555911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056f7f06-9e9e-4598-b64b-4dacd45335ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/72/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:
1) Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) STWiORB-ach – Załącznik nr 6 do SWZ;
3) Przedmiarach inwestorskim – Załącznik nr 7 do SWZ;
4) Projektach – Załącznik nr 8 do SWZ;
5) Inwentaryzacji Architektoniczno-Budowlanej – Załącznik nr 9 do SWZ;
6) Schematach elektrycznych – Załącznik nr 16 do SWZ.
3. Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przejęcia.
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących, przez cały okres ich trwania, robót budowlanych w zakresie:
1) prac budowlanych;
2) prac instalacyjnych c.o. i spr. powietrze;
3) prac instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji;
4) prac instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych;
5) prac elektrycznych;
6) prac teletechnicznych;
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub przez podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Szczegółowe czynności kontrolne opisane są w §1 ust. 8-10 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa
w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
1. Płatność odbędzie się w trzech (3) częściach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót:
a) Część I - faktura za I etap przedmiotu umowy do wysokości limitu na 2025 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tego etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
dokumentacja projektową,
opisem przedmiotu zamówienia,
STWiORB,
SWZ,
przedmiarami robót,
ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,
b) Część II - faktura za pierwszą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
dokumentacja projektową,
opisem przedmiotu zamówienia,
STWiORB,
SWZ,
przedmiarami robót,
ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,
c) Część III - faktura za drugą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości pozostałych 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy (protokół odbioru końcowego), potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:
dokumentacja projektową,
opisem przedmiotu zamówienia,
STWiORB,
SWZ,
przedmiarami robót,
ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami.
Każdy protokół musi być potwierdzony przez komisję odbioru i Inspektora Nadzoru. Faktury za I, II i III część będą płatne w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7201257,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7861441,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7201257,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Nowak ART-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141672800
7.3.3) Ulica: Kolbuszowa Górna 44
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7201257,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 374 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) zakończenie robót budowlanych, przewidzianych w Harmonogramie rzeczowo – finansowym dla etapu I do 10 grudnia 2025 r.;
b) zakończenie realizacji I etapu umowy – do 15 grudnia 2025r.
2) Etap II – zakres rzeczowy przewidziany na rok 2026:
a) zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy do 365 dni od dnia zawarcia umowy;
b) zakończenie realizacji umowy do 374 dni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
- Sprzedaż i dostawa zestawu do inkubacji i elektroforezy dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Świadczenie usługi odbioru i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych
- Przygotowanie, dowóz oraz przekazanie posiłków dla jednostek i instytucji wojskowych oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu 34 WOG
- Świadczenie usług utrzymania czystości na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie
- usługi transmisji sygnału radiowego i sygnałów towarzyszących na kanałach cyfrowych dla dosyłu sygnału radiowego do obiektów nadawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Leśnej 1 w Wałbrzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





