Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354449/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA ORZESZE – zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ORZESZU
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003457237
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 5B
1.5.2.) Miejscowość: Orzesze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 323260736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@orzesze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA ORZESZE – zamówienie z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369cbb1b-5502-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00294363/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostało przewidziane w SWZ i Ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym art 275 pkt 2
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: MOPS.271.3.2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Świadczenie usług opiekuńczych obejmujących w zależności od potrzeb pomoc w podstawowych czynnościach dnia codziennego.
Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy 2050
2). Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia: pielęgnacja, rehabilitacja i pomoc mieszkaniowa.
Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy 1570
3). Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja, rehabilitacja, pomoc mieszkaniowa oraz zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć.
Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy 450
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przymierze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381838328
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 2
7.3.4) Miejscowość: Suszec
7.3.5) Kod pocztowy: 43-267
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13678000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-31 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przebudowa odcinka ul. Wisławy Szymborskiej w Orzeszu-Zazdrości
- Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego przy Miejskim Żłobku w Orzeszu w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Usługa interwencji kryzysowej
- Świadczenie usług sąsiedzkich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.