eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz likwidacja oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ciechanów - post. nr 163/25



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz likwidacja oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ciechanów - post. nr 163/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz likwidacja oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ciechanów - post. nr 163/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5ca785-229f-4f3c-b579-056e1d4b872f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022288/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.142 Wykonanie oznakowania poziomego: cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego i likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego na dr. woj. w RD Ciechanów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341229

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 163/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 31098,000 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego barwy czerwonej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 96,000 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 15727,000 m2, likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości 30,000 m2 oraz likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 30,000 m2 na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ciechanów.
1) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej
i Przedmiarze Robót (Część III SWZ) oraz w kosztorysie ofertowym (Część IV SWZ). Zamawiający dodatkowo informuje, że Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do opracowania, zatwierdzenia i wykonania czasowej organizacji ruchu na czas trwania realizacji Zamówienia.
2) Ilości oznakowania poziomego do wykonania i likwidacji oraz ilości punktowych elementów odblaskowych do dostawy i montażu nie podlegają zwiększeniu w zakresie poszczególnych zadań. Mogą one ulec zmniejszeniu przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb występujących na drogach. W związku z tym wynagrodzenie będzie wynikało z ilości faktycznie wykonanego, zlikwidowanego oznakowania oraz dostarczonej i zamontowanej ilości punktowych elementów odblaskowych oraz ofertowej ceny jednostkowej.
3) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia (OC) za szkody wyrządzone podczas realizacji umowy w przedmiocie umowy oraz osobom trzecim na cały okres obowiązywania umowy i na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota 1 000 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu kopii aktualnej i opłaconej polisy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Pod warunkiem zachowania ciągłości ubezpieczenia Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawiania w toku trwania umowy kilku polis potwierdzających posiadanie ubezpieczenia (OC) obejmujący łącznie cały okres realizacji umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii kolejnej aktualnej i opłaconej polisy w terminie 7 dni od upływu terminu ważności poprzedniej polisy.
Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne za zwłokę w wysokości określonej w umowie.
W przypadku braku przedłożenia kopii aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczenia (OC)w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2088865,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500529,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2088865,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERA Znaki Drogowe Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-346-11-89

7.3.3) Ulica: Lipowa 49 a

7.3.4) Miejscowość: Jonkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-042

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2088865,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.