eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Glinojeck › Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Glinojeck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka, 12

1.5.2.) Miejscowość: Glinojeck

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-glinojeck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glinojeck.e-biuletyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66428f1e-2f5f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014241/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339864/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku.
Zadanie współfinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2022”.


Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) modernizację trybun
- czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji wiaty nad trybunami,
- czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji pod siedziskami,
- wymiana siedzeń z tworzyw sztucznych:
o siedziska wykonane z wysokiej jakości polipropylenu,
o powierzchnia siedzeń musi być gładka i zapewniać bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania przez wyprofilowanie i zaokrąglenie krawędzi,
o konstrukcja siedzisk musi być wzmocniona i gwarantować wysoką odporność na akty wandalizmu oraz być odporna na promieniowanie UV,
o siedziska należy zamontować do i konstrukcji metalowej za pomocą trzech kołków rozporowych lub śrub, miejsca mocowań należy zamaskować nieusuwalnymi zaślepkami,
o siedziska muszą posiadać otwór do odprowadzania wody,
o siedziska muszą posiadać Certyfikaty: wytrzymałość PN-EN 12727 poziom 4, odporność ogniową PN-EN 1021-1,2; EN ISO11925-2
o siedziska montowane w dwóch kolorach po 50 %: niebieski i czerwony,
o wymiary siedzisk:
o szerokość siedziska – 41-42 cm,
o głębokość siedziska – 37 - 39 cm,
o wysokość oparcia – 32 – 37 cm

b) budynek zaplecza, w którym zostanie zrealizowany następujący zakres prac:
- wymiana drzwi dwuskrzydłowych z kształtowników aluminiowych wraz z wykonaniem obróbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156599,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159901,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156599,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Rzeczkowski LUB-BUD; DACH STYL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131369545

7.3.3) Ulica: Wiosenna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-749

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156599,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.