Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308124/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Eksploatacja kotłowni olejowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093208662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261-419-781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jftcsu.cr@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ozjftc.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozjftc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja kotłowni olejowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d935a2d-2230-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00284576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Eksploatacja kotłowni olejowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: jest u Eksploatacja kotłowni olejowej, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
GŁÓWNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CPV – 09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
Dodatkowy przedmioty zamówienia CPV:
50720000-8 usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50721000-5 obsługa instalacji grzewczych
1. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na Części. Eksploatacja kotłowni olejowej dotyczy tylko jednej kotłowni zaopatrującej w energię cieplną tylko jeden budynek, co uniemożliwia działalność dwóch różnych wykonawców, którzy realizowaliby usługę na jej terenie, w przypadku podziału ww. zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby stwarzać nadmierne trudności techniczne oraz poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja kotłowni olejowej znajdującej się
w budynku nr 19 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Szubińskiej 105
w Bydgoszczy.
3. Eksploatacja kotłowni olejowej obejmuje wszelkie czynności służące zaopatrzeniu w ciepło na cele centralnego ogrzewania (c.o.) dla budynku nr 19, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami i uznaje je za wystarczające do realizacji przedmiotu umowy oraz nie zgłasza w tym zakresie żadnych uwag, a ponadto stwierdza, że nie zachodzą żadne przeszkody techniczne, prawne lub przeszkody innego rodzaju, uniemożliwiające lub utrudniające terminowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony
w poszczególnych Częściach przedmiotowego SWZ, terminowo z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, oraz innymi szczegółowymi aktami prawnymi obowiązującymi w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszej umowy.
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Szczegółowy zakres zastosowania prawa opcji określony został w § 4 umowy, załącznik nr 4 do SWZ.
8. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366446,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378957,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366446,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Innowacyjny Technik Energetycznych PROMAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006329
7.3.3) Ulica: Wejherowska 5c
7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-208
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INNOWACYJNY TECHNIK ENERGETYCZNYCH "PROMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INNOWACYJNY TECHNIK ENERGETYCZNYCH "PROMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366446,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-04 do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA POJAZDACH MARKI JELCZ
- Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSKzP- SPZOZ i Domu Medyka
- Sukcesywne dostawy akcesoriów wielorazowego użytku do diatermii SPECTRUM firmy EMED
- Dostawa serwerów i oprogramowania
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.