eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa lekkich pojazdów specjalnych pożarniczych dla jednostek PSP województwa podlaskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkich pojazdów specjalnych pożarniczych dla jednostek PSP województwa podlaskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp.wl@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkich pojazdów specjalnych pożarniczych dla jednostek PSP województwa podlaskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95d3683d-4ad6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050034/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkich pojazdów specjalnych pożarniczych dla jednostek PSP województwa podlaskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa 1 lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Białymstoku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który wskazuje jednocześnie minimalne wymagania techniczne, jakie musi spełnić Wykonawca w postępowaniu, stanowiący odpowiednio dla części 1 zamówienia załącznik do SWZ nr 4.1 oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 182926,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa 1 lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) dla Komendy Miejskiej PSP w Suwałkach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który wskazuje jednocześnie minimalne wymagania techniczne, jakie musi spełnić Wykonawca w postępowaniu, stanowiący odpowiednio dla części 2 zamówienia załącznik do SWZ nr 4.2 oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 126016,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa 1 lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) dla Komendy Powiatowej PSP w Hajnówce.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który wskazuje jednocześnie minimalne wymagania techniczne, jakie musi spełnić Wykonawca w postępowaniu, stanowiący odpowiednio dla części 3 zamówienia załącznik do SWZ nr 4.3 oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Dostawa 1 lekkiego samochodu rozpoznania ratowniczego (SLRr) dla Komendy Powiatowej PSP w Siemiatyczach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który wskazuje jednocześnie minimalne wymagania techniczne, jakie musi spełnić Wykonawca w postępowaniu, stanowiący odpowiednio dla części 4 zamówienia załącznik do SWZ nr 4.4 oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Wykonawcy BIACOMEX S.A. za cenę 146 000,00 zł, a zatem przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia,
a którą udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania
przed otwarciem ofert, t.j.: 130 000,00 zł brutto. Powyższe wyczerpuje przesłankę unieważnienia postępowania z przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.