Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Ropie dla potrzeb osób
z niepełnosprawnościami, w ramach zadania „Akademia Maluszka”, działka nr 987 w Ropie, Gmina Ropa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROPA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3534014
1.5.8.) Numer faksu: 18 3534017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51bdfe6f-94bf-452f-a841-47fa8c4a0da11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Ropie dla potrzeb osóbz niepełnosprawnościami, w ramach zadania „Akademia Maluszka”, działka nr 987 w Ropie, Gmina Ropa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51bdfe6f-94bf-452f-a841-47fa8c4a0da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114167/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Ropie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w ramach zadania „Akademia Maluszka”, działka nr 987 w Ropie, Gmina Ropa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działanie 6.10 Wsparcie kształcenia ogólnego, Typ projektu A. Edukacja włączająca w szkołach i placówkach systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLIŚ.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane pn.: Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Ropie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w ramach zadania „Akademia Maluszka”, działka nr 987 w Ropie, Gmina Ropa.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie robót modernizacyjnych mających na celu dostosowanie węzłów sanitarnych do obowiązujących przepisów wraz z zapewnieniem możliwości korzystania z nich przez osoby z niepełnosprawnościami, zakres robót obejmuje również skomunikowanie dwóch skrzydeł szkoły poprzez montaż platformy przyschodowej.
Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac:
1) Rozbiórka okładziny ściennej z płytek,
2) Zerwanie starych warstw posadzkowych,
3) Wykucie i wymiana stolarki drzwiowej przy zachowaniu istniejących otworów konstrukcyjnych (ściany konstrukcyjne),
4) Demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej wraz z podejściami,
5) Wykonanie nowej kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej i elektrycznej wraz z instalacją przyzywową w obrębie sanitariatu dla niepełnosprawnych,
6) Wykonanie nowych warstw posadzkowych,
7) Wykonanie nowych warstw okładzinowych i powłok malarskich,
8) Montaż nowej stolarki drzwiowej,
9) Montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego,
10) Zabudowa GK istniejących instalacji sanitarnych,
11) Wymiana grzejników c.o.,
12) Wymiana kratek wentylacyjnych grawitacyjnych i wentylacji wymuszonej,
13) Montaż platformy przyschodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożone zostały trzy oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi: 164.598,602 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 137.000,00 zł brutto.Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164596,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202153,39 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.