Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00393307/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku OSP Cieśle w Sosnowcu wraz z zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,102465,8fa250c1bd10e4a8af4edd3f81b30a5f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku OSP Cieśle w Sosnowcu wraz z zagospodarowaniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8bb6aa5-4545-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393307/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.87.2022.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1906593,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa budynku OSP Cieśle w Sosnowcu wraz z zagospodarowaniem terenu".
2. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj" i składa się z części projektowej i realizacyjnej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do należytego wykonania zadania z podziałem na branże oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami. Uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń oraz wytycznych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz przeprowadzeniem wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskania pozwolenia obiektu na użytkowanie;
3.2. wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę oraz umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi – Załącznik nr 2 do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy.
5. Wymagany okres gwarancji na cały Przedmiot zamówienia wynosi: 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 02.11.2022 r. do godziny 11:00.W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone cztery oferty:
- oferta nr 1 złożona przez EUROCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Rynek 10 A, 32-065 Krzeszowice, za cenę ofertową brutto – 3 497 283,19 zł;
- oferta nr 2 złożona przez: RAK INVEST TOMASZ RAK, ul. Leśna 37, 42-300 Myszków, za cenę ofertową brutto – 3 035 049,60 zł;
- oferta nr 3 złożona przez: GRUPA-AM MICHAŁ OSTRY SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. 1 Maja 318A/1
41-710 Ruda Śląska, za cenę ofertową brutto – 2 410 800,00 zł;
- oferta nr 4 złożona przez: SŁAWOMIR RACZYŃSKI INVESTMENT ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, za cenę ofertową brutto – 2 499 000,00 zł.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego postępowania przeznaczył kwotę w wysokości: 643 000,00 zł brutto. Oferty złożone w wyżej wymienionym postępowaniu przekroczyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia.
Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





