Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wielkopolski - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211192565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kobylogórska 110
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7239621
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7239621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4@edu.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4-gorzow.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e38874dc-2e65-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38874dc-2e65-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00364626/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa obiadów jednodaniowych dla uczniów SP4 w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia – na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 posiłku jednodaniowego.
2. Zamawiający planuje że dziennie zapotrzebowanie na posiłki wynosi 110 obiadów.
3. Zamawiający planuje, że w okresie od dnia 9 września 2024 (planowany przez Zamawiającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi) do dnia 13 czerwca 2025 roku dziennie należy dostarczyć ok. 110 obiadów.
1) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów,
2) W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba 110 sztuk, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu,
3) Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:30 danego dnia. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne.
4. Dostawy będą odbywać się do budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kobylogórskiej 110 w Gorzowie Wielkopolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307626 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307626 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307626 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chatka Pychotk Anna Godawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991965964
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 3
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-09 do 2025-06-13INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Usługi weterynaryjne na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zaprojektowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej oraz wydarzeń związanych z Europejskim Tygodniem Mobilności.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- "Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami".
- Modernizacja komleksów sportowo-rekreacyjnychna terenie placówek oświatowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci na rok szkolny 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.