Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cca927-3ac2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00498508/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173145,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule „zaprojektuj i wybuduj” 2 zadań:
1) Zadanie 1 – Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” kompleksowego remontu tarasu przed wejściem głównym wraz z pomieszczeniami zlokalizowanymi pod tarasem w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie.
Zadanie 1 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na kompleksowym remoncie tarasu przed wejściem głównym wraz z pomieszczeniami zlokalizowanymi pod tarasem w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dokumentację projektową oraz roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszego PFU oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości lub niezgodności w wyżej wymienionych dokumentach Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia i uzgodnienia właściwych rozwiązań projektowych.
Na Wykonawcy w ramach realizacji Zadania 1 spoczywa obowiązek opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową polegających na kompleksowym remoncie tarasu przed wejściem głównym wraz z pomieszczeniami zlokalizowanymi pod tarasem w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie obejmujących co najmniej:
- wykonanie projektów budowlanych i technicznych/wykonawczych,
- wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych oraz dostawa i montaż elementów wyposażenia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną,
- wykonanie robót towarzyszących w tym wykończeniowych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (w szczególności: zaprawa dziur, malowanie, położenie płytek, obróbka glifów drzwi) obejmującą wszelkie pozostałe roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie wymaganych odbiorów i przekazanie inwestycji do użytkowania Zamawiającemu.
2) Zadanie 2 - Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” remontu części budynku od strony ul. Białej w zakresie przybudówki pomiędzy garażami w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie.
Zadanie 2 obejmuje wykonanie dokumentacji, a następnie robót budowlanych polegających na remoncie części budynku od strony ul. Białej w zakresie przybudówki pomiędzy garażami w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie, będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dokumentację oraz roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszego PFU oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości lub niezgodności w wyżej wymienionych dokumentach Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia i uzgodnienia właściwych rozwiązań projektowych
Na Wykonawcy w ramach Zadania 2 spoczywa obowiązek opracowania dokumentacji oraz zgodnie z nią wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części budynku od strony ul. Białej w zakresie przybudówki pomiędzy garażami w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie, będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie obejmujących co najmniej:
- wykonanie dokumentacji obejmującej realizację przewidywanych prac budowlanych,
- wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- wykonanie robót towarzyszących w tym wykończeniowych i adaptacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją,
- uzyskanie wymaganych odbiorów i przekazanie inwestycji do użytkowania Zamawiającemu.
Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych i instalacyjnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszelkich niezbędnych, do realizacji przedmiotu zamówienia pozwoleń, zgłoszeń, uzgodnień i opinii. Ponadto warunkiem koniecznym do rozpoczęcia robót budowlanych jest zatwierdzenie przez Zamawiającego przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Marek Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260326740
7.3.3) Ulica: Gościniec 156/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWALNE MAREK GAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWALNE MAREK GAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji 4 Stacji Uzdatniania Wody oraz rozbudowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowości Staniszcze Małe"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.