eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa Zestawu szkoleniowo - treningowego z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Zestawu szkoleniowo - treningowego z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210037733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego, 64

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 733 83 04

1.5.8.) Numer faksu: 95 720 89 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-gorzow-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/straz_gorzowwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Zestawu szkoleniowo - treningowego z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc4c04a-470c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018528/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.4 Zestaw szkoleniowo - treningowy z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE - 1 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie systemu ratowniczo gaśniczego"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2371.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264227,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: „Zestaw szkoleniowo - treningowy z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE” w podziale na części.
2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie przeszkolić personel Użytkownika z zakresu prawidłowego użytkowania dostarczonych urządzeń.
Zamawiający zastrzega minimalny zakres szkolenia dla poszczególnych części:
Część 1: Dostawa łóżek i noszy – szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.
Część 2: Dostawa Zestawu R1 i ssaków - szkolenie dla 6- 10 osób min. 3 godzin szkoleniowe.
Część 3: Dostawa wózka transportowego z funkcją stołu zabiegowego szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV – 33100000-1 Urządzenia medyczne
CPV – 33182100-0 Defibrylatory
CPV – 33195110-7 Monitory do kontrolowania czynności oddechowej

3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt i 8 (tj. niektórych przypadków zamówienia z wolnej ręki).
7. Rodzaj zamówienia: dostawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: „Zestaw szkoleniowo - treningowy z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE” w podziale na części:
Część 1: Dostawa łóżek i noszy;
Część 2: Dostawa Zestawu R1 i ssaków;
Część 3: Dostawa wózka transportowego z funkcją stołu zabiegowego;

2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie przeszkolić personel Użytkownika z zakresu prawidłowego użytkowania dostarczonych urządzeń.
Zamawiający zastrzega minimalny zakres szkolenia dla poszczególnych części:
Część 1: Dostawa łóżek i noszy – szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.
Część 2: Dostawa Zestawu R1 i ssaków - szkolenie dla 6- 10 osób min. 3 godzin szkoleniowe.
Część 3: Dostawa wózka transportowego z funkcją stołu zabiegowego szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV – 33100000-1 Urządzenia medyczne
CPV – 33182100-0 Defibrylatory
CPV – 33195110-7 Monitory do kontrolowania czynności oddechowej

3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt i 8 (tj. niektórych przypadków zamówienia z wolnej ręki).
7. Rodzaj zamówienia: dostawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: „Zestaw szkoleniowo - treningowy z zakresu ratownictwa medycznego przy zagrożeniach czynnikiem CBRNE” w podziale na części:
Część 1: Dostawa łóżek i noszy;
Część 2: Dostawa Zestawu R1 i ssaków;
Część 3: Dostawa wózka transportowego z funkcją stołu zabiegowego;

2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie przeszkolić personel Użytkownika z zakresu prawidłowego użytkowania dostarczonych urządzeń.
Zamawiający zastrzega minimalny zakres szkolenia dla poszczególnych części:
Część 1: Dostawa łóżek i noszy – szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.
Część 2: Dostawa Zestawu R1 i ssaków - szkolenie dla 6- 10 osób min. 3 godzin szkoleniowe.
Część 3: Dostawa wózka transportowego z funkcją stołu zabiegowego szkolenie dla 6- 10 osób min. 1 godzina szkoleniowa.

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV – 33100000-1 Urządzenia medyczne
CPV – 33182100-0 Defibrylatory
CPV – 33195110-7 Monitory do kontrolowania czynności oddechowej

3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt i 8 (tj. niektórych przypadków zamówienia z wolnej ręki).
7. Rodzaj zamówienia: dostawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193285,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193285,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193285,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp.zo.oSp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193285,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97352,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106409,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97352,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591

7.3.3) Ulica: Kolejowa 21

7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97352,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50414,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50414,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50414,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o. o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50414,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.