Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00283291/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00451240/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00451295/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00442991/01 - Wynik z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie trenerów/trenerek do zespołu wdrażającego standardy pracy doradców metodycznych w tym w zakresie mentoringu, tutoringu i coachingu (Zespół wdrożeniowy) – maksymalnie 15 osób (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 345 37 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ore.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie trenerów/trenerek do zespołu wdrażającego standardy pracy doradców metodycznych w tym w zakresie mentoringu, tutoringu i coachingu (Zespół wdrożeniowy) – maksymalnie 15 osób (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f587e22-a3b9-467e-967e-f4a6c3ba2bd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00149321/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi eksperckie, prowadzenie szkolen dla M/NK z wdrażania standardów pracy, prowadzenie sieci, szkolenia, trenerzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opracowanie rozwiązań zapewniających dostęp do wysokiej jakości zindywidualizowanego i spersonalizowanego doradztwa metodycznego współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), Priorytet 1 – Umiejętności, Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji (nr FERS.01.04-IP.05-0017/23-01).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2611.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka w zakresie doradztwa metodycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 52690,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 73913,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 6 na podstawie art. 255 pkt. 2), ponieważ jedyna złożona oferta w zakresie tej części podlega odrzuceniu.
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów w terminie do 17.07.2025 r., tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 i/lub 1.2 SWZ, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dot. doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ po modyfikacji z dnia 18.06.2025 r.
- oświadczenia o aktualności informacji/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ - w załączeniu do pisma.
Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca, nie złożył wymaganych dokumentów, w związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1 Pzp wezwał ponownie Wykonawcę do uzupełnienia jak wyżej.
Wykonawca w wyznaczonym terminie: do 23.07.2025 r., nie złożył odpowiedzi i nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych, w związku z powyższym Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Marianna Bem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Kościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26446,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51474,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOT Dorota Czerwonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211188049
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł V" powtórka.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





