eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiwityDOSTAWA W ROKU 2023 i 2024 OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY KIWITY



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA W ROKU 2023 i 2024 OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY KIWITY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kiwity

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kiwity 28

1.5.2.) Miejscowość: Kiwity

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-106

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 766 09 95

1.5.8.) Numer faksu: 89 766 09 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakiwity.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkiwity.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kiwity

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA W ROKU 2023 i 2024 OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY KIWITY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1119100f-542d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002828/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa w roku 2023 i 2024 oleju opałowego na potrzeby Gminy Kiwity

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407546/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKŚO.I.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa w roku 2023 i 2024 oleju opałowego na potrzeby Gminy Kiwity ”. Dostawy będą realizowane do kotłowni: Urzędu Gminy – 36 000 l., kotłowni byłego Gminnego Ośrodka Kultury – 28 000l. oraz budynek Szkoły Podstawowej w Żegotach 44 000l. Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostaw oleju opałowego wynosi 108 00 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju opałowego. Dostarczany Zamawiającemu olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011, gatunek L1 oraz rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008). Dostawa i rozładunek oleju będzie się odbywał przy zastosowaniu autocystern przystosowanych do przewozu paliw płynnych wyposażonych zalegalizowany licznik oraz pompę do rozładunku oleju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu przed upływem terminu składania ofert złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu w związku z wystąpienie przesłanek o których mowa art. 226 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy p.z.p. co powoduje, że w niniejszym postępowaniu brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369100,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369100,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.