eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice"Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Kochanowice""



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Kochanowice””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kochanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Kochanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-713

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.baginska@kochanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kochanowice.pl/urzad-gminy/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30460faf-43d6-470d-9c76-060a228e41bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Kochanowice””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30460faf-43d6-470d-9c76-060a228e41bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074460/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd dla Urzędu Gminy w Kochanowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

5. Zamówienie jest dofinansowane z Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIR.271.1.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61281,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Kochanowice w skład, którego wchodzą:

Część 1 obejmuje swym zakresem:
1- Oprogramowanie Email Secure Gateway – 90 szt.
2- Oprogramowanie do wykonania kopii zapasowych – 1 szt.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 11952,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Kochanowice w skład, którego wchodzą:

Część 2 obejmuje swym zakresem:
1- Wdrożenie systemów teleinformatycznych (do wykonania kopii zapasowych)
2- Wdrożenie systemów informatycznych (oprogramowania typu SIEM)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 49328,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, na mocy art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku badania ofert złożonych w zakresie Części 2 stwierdzono, że w dokumentach postępowania (SWZ) doszło do oczywistej omyłki redakcyjnej. Wymóg złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci określonych certyfikatów został błędnie przypisany do „Części 5”, podczas gdy faktycznie odnosił się do Części 2 niniejszego postępowania. Należy podkreślić, że Część 2 w obecnym postępowaniu odpowiada zakresem rzeczowym Części 5 w postępowaniu prowadzonym uprzednio.
W konsekwencji wykonawcy, składając oferty w Części 2, mogli zostać wprowadzeni w błąd co do obowiązku przedłożenia certyfikatów. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie załączył wymaganych dokumentów, a na wezwanie Zamawiającego do ich uzupełnienia wskazał, że zgodnie
z literalną treścią SWZ obowiązek ten dotyczył wyłącznie Części 5, a nie Części 2.
Powyższe oznacza, że treść SWZ zawiera wadę, która ma istotny wpływ na przebieg postępowania i ocenę ofert. Wady tej nie można usunąć na obecnym etapie bez naruszenia zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji (art. 16 ustawy Pzp). Utrzymanie w mocy dotychczasowych zapisów prowadziłoby do zawarcia umowy dotkniętej wadliwością i w konsekwencji podlegającej unieważnieniu.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie Części 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.