Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349003/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/45/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e91a29-34c1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349003/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75674,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 26 komputerów przenośnych typu netbook wraz z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Komputery i oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia winny być wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich oraz pochodzić z legalnych źródeł.
4) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu.
5) Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych, urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta.
6) Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Oprogramowanie systemowe oraz biurowe musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
8) Urządzenie na etapie dostawy producent a zamawiający nie mogą podlegać modyfikacjom.
9) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, w formie papierowej lub elektronicznej.
10) Ewentualne odstępstwa mogą być realizowane wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
11) Zamawiający wymaga , by komputery przenośne były jednego modelu o identycznej konfiguracji sprzętowej, wyprodukowane przez tego samego producenta na bazie tych samych podzespołów.
12) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
13) Do każdego urządzenia należy dołączyć trwałą na ścieralność naklejkę według wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SWZ.
14) Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem łącznie z rozładowaniem do miejsca dostawy.
15) Miejsce wykonania dostawy: Urząd Gminy Sieradz, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79630,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79630,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79630,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOTECH Iwona Płachta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641229834
7.3.3) Ulica: Dolna
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79630,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla jednostek samorządu terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sieradz - Zduńska Wola - Łask 2035
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Rozbudowa dróg powiatowych nr 1713E i 1725E na odcinku od DW 482 do DP 1726E"
- Remont budynku po byłej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej w Tomisławicach
- Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu filia w Rożdżałach
- Modernizacja chodnika przy ulicy Kościuszki w Warcie na odcinku od ul. Profesora Stanisława Kaszyńskiego do ul. Długiej
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu nr FERS.01.09-IP.03-0023/24 pn. "Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Gminie Dzierzkowice"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- ,,Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Żurawica, dostawa platformy chmury prywatnej - wirtualizacja, serwer i pamięć masowa"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.