eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa9d973-5de4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036429/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 24 sierpnia 2023 roku Zamawiający – Miasto Siedlce ogłosiło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną pod nazwą „Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I” (znak sprawy: F.271.26.2023) prowadzone w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 8 września 2023 roku godz. 08:45. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 8 września 2023 r. Zamawiający – Miasto Siedlce, unieważniło niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fb866b84-419f-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap I
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie I etapu prac remontowo - konserwatorskich oraz robót budowlanych na terenie obecnego lapidarium, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-428, położonego w strefie PO - pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie OA - strefa ochrony stanowisk archeologicznych.
1. Badania archeologiczne oraz nadzór archeologiczny.
2. Roboty ogólnobudowlane w tym m.in. remont budynku kaplicy grobowej (tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych , remont elewacji); utwardzenia terenu; zieleń (wycinka i nasadzenia).
3. Roboty elektryczne w tym m.in. tablica rozdzielcza; instalacje elektryczne wewnętrzne w budynku kaplicy grobowej, oświetlenie terenu, pomiary.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowany i projekty techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty
i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.
II. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę;
b) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi
w decyzji nr 331/DS/23 znak DS.5142.176.2023.MS z dnia 30.06.2023 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
c) wycinki i nasadzeń drzew zgodnie z decyzją nr 290/DS/23 znak DS.5146.55.2023.MS z dnia 15.06.2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
d) wykonania badań archeologicznych oraz zapewnienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie z w/w decyzją,
e) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
f) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia
i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
g) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt,
h) zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
i) zapewnienia materiałów o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
i dokumentacji projektowej;
j) zawiadamiania Zamawiającego o zamiarze wykonania prób i badań w terminie nie później niż na 3 dni przed ich przeprowadzeniem,
k) organizacji placu budowy (w tym ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie) i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy),
l) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego
i naprawienia wynikłej szkody,
m) zapewnienia szczególnych warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót określonych w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
n) w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy sporządzenia i dostarczenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowego uzgodnionego
z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Harmonogram ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
o) prowadzenia dokumentacji budowy w tym fotograficznej (przed rozpoczęciem,
w trakcie realizacji i po jej zakończeniu) i przekazanie jej Zamawiającemu,
p) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności
i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem/montażem,
q) uzyskania protokołów prób i przeprowadzenie badań wymaganych odrębnymi przepisami,
r) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
s) realizacji zaleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy,
t) uprzątnięcia terenu po robotach i zapleczu budowy, w terminie do 7 dni po zakończeniu robót objętych umową,
u) wykonania i przekazania Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty, aprobaty itp. (jeżeli dotyczy),
v) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów
w ramach przedmiotu zamówienia,
w) uwzględnienia w wycenie kosztu zainstalowania niezbędnych mierników
i liczników oraz ponoszenia kosztu zużycia energii i wody,
x) pełnej odpowiedzialności za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy,
y) naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej w przypadku uszkodzenia istniejących mediów,
z) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potrzebnych do odbioru końcowego, umożliwiających ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru,
aa) utrzymania czystości i porządku w trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu.
2) Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w Zaproszeniu do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAL-POL Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644901

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254801,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja niniejszego zamówienia wynika z projektu zgłoszonego w tegorocznym Budżecie Obywatelskim, musi być zatem zrealizowana w ciągu założonego czasu tj. do 30.11.2023 r. W zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, dlatego konieczne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, które spełni podstawowe wymagania funkcjonalne zgodne z potrzebami Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.