Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370929/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. (048) 384-20-74/75
1.5.8.) Numer faksu: (048) 363-48-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d73f807-3fef-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029080/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego dla PUP w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62668,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup 18 sztuk takich samych zestawów komputerowych tzn pochodzących od jednego producenta i o identycznych parametrach, które będą wykorzystywane do pracy biurowej. W skład zestawu wchodzi:
a) Komputer typu All-in-one,
b) Mysz komputerowa,
c) Klawiatura komputerowa.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, posiadać parametry nie niższe niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu w ramach gwarancji. Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki sprzętu wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze od daty zgłoszenia.
4) Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące liczona od daty odbioru Przedmiotu Umowy, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do minimalnego wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
Zestawy komputerowe muszą być dostarczone w całości i gotowe do pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66198,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80385,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66198,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU HORYZONT KRZYSZTOF LECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66198 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do SWPZZPOZ w Radomiu" - 11/2025
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.