eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 231 56 13

1.5.8.) Numer faksu: 55 231 56 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2e2f9c-5f4b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019272/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa sieci dróg gminnych w miescowości Jegłownik

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UG_Gronowo_Elblaskie / Pokaż cały Katalog Spraw/ oraz poczty elektronicznej gminagronowo@gminagronowo.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pani Katarzyna Jankowska, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: katarzynajankowska.iod@wp.pl.
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.14.2022 „Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
6) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Zamawiający dodatkowo informuje, że:
- Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
- Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający ...........

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik” o załączoną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiORB.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu , której przebiega ulica Młyńska.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 3 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ

2) Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu której przebiega ulica Szkolna.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 5 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 7 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 8 do SWZ

3) Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N tj. ul. Krótkiej, Lipowej, Różanej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 9 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 11 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 12 do SWZ

4) Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N tj. ulicy Długiej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 13 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 14 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 15 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 16 do SWZ

5) Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N ul. Nowodworskiej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 17 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 18 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 19 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 20 do SWZ

6) Zadanie 6: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu której przebiega ulica Leśna.
Zakres przebudowy ulicy Leśnej obejmuje, tylko wykonanie zjazdu, włączenia z ulicy Młyńskiej z ulicą Leśną (koło stacji Kontroli pojazdów) kilometraż od ok. 0+490,00 do 0+545,05
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 21 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 22 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 23 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 24 do SWZ
4. Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni tj. płyty drogowe oraz kruszywo łamane lub destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego należy zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu oraz zaleca wnikliwe zapoznanie się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenie prawidłowej i realnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
7. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
8. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane porządkowe).
1. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 25 do SWZ.
3) W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) W przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 i 464 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 32 do SWZ.
2. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonanie całego zakresu zamówienia siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców,
2) Zawarcie umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 437 ustawy Pzp i zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy – w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
3) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
4) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji,
5) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone
wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi,
6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów ......

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),
b) okres gwarancji jakości - 40 % (max. 40 pkt)
Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV, XVa i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
• Zamawiający uzna ww warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie bądź remoncie dróg z zastosowaniem masy bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.
• Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej lub równoważnej, która musi posiadać:
- minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót drogowych,
- wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz osób.
Uwaga!
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego;
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi, dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie bądź remoncie dróg z zastosowaniem masy bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: kierownika robót o specjalności drogowej lub równoważnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, numer uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy, zobowiązanie - jeżeli dotyczy,
kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) W zakresie zamiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności jego przedłużenie o czas niezbędny do zakończenia wykonanie jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania następujących okoliczności:
a) z powodu wystąpienia sił wyższych, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi albo grożącym powstaniem szkody w mieniu (np.: przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof, warunki pogodowe znacznie odbiegające od normy, zdarzenia o charakterze regionalnym tj. powódź, podtopienia). Nie uważa się za czynniki zakłócające wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, w tym polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
2) W zakresie wykonania robót dodatkowych nieobjętych zmówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne do realizacji zamówienia podstawowego na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia,
d) zaistniałe przypadki wykonania robót dodatkowych musza być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, w przeciwnym wypadku Wykonawcy nie przysługuje zapłata za wykonanie tych robót,
e) Zamawiający udzieli na roboty dodatkowe i konieczne zamówienia przy zachowaniu tych samych norm, parametrów, standardów i składników do kosztorysowania jak w ofercie Wykonawcy.
3) W zakresie podwykonawstwa (nie wymaga zmiany umowy):
a) zmiana zakresu robót powierzonych Podwykonawcom,
b) zmiana Podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,
c) zlecenie części robót Podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,
d) rezygnacja z Podwykonawcy,
e) jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
W związku z ograniczeniem wpisu zmiany zgodnie z załącznikiem nr 32 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.