Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339842/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrodzień do szkół/przedszkoli/ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno – wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W DOBRODZIENIU
1.3.) Oddział zamawiającego: ZEASiP8
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001200971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobrodzień
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: (034) 3 575 538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@zeasip.dobrodzien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeas.dobrodzien.biposwiata.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c1eac77-ec84-4cf5-9a46-3df00b7e0b191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrodzień do szkół/przedszkoli/ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno – wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1eac77-ec84-4cf5-9a46-3df00b7e0b19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00174858/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrodzień do szkół/przedszkoli/ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno – wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEASiP.7240.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335074,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 zamówienia: bezpieczny i punktualny transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrodzień na trasie Gmina Dobrodzień - Zespół Placówek Edukacyjnych – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Dobrodzieniu, ul. Piastowska 35, 46-380 Dobrodzień; Przedszkole z oddziałami integracyjnymi w Dobrodzieniu, ul. Piastowska 64, 46-380 Dobrodzień; Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Pludrach, ul. Wyzwolenia 4B, 46-380 Dobrodzień; Zespół Szkół Specjalnych w Zawadzkiem, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie – Gmina Dobrodzień (LINIA NR 1) - Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok. 165 kilometrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 111792,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 zamówienia: bezpieczny i punktualny transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrodzień na trasie Gmina Dobrodzień - Zespół Szkół Specjalnych w Zawadzkiem, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie – Gmina Dobrodzień (LINIA NR 2) - Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok. 114 kilometrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 82964,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 zamówienia: bezpieczny i punktualny transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrodzień na trasie Gmina Dobrodzień - Zespół Placówek Specjalnych w Praszce, ul. Fabryczna 1, 46-320 Praszka - Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 27, 46-200 Kluczbork – Gmina Dobrodzień (LINIA NR 3) - Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok. 235 kilometrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 140317,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158999,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161482681
7.3.3) Ulica: Różana 30
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
jakie przetargi wygrała firma
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161482681
7.3.3) Ulica: Różana 30
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
jakie przetargi wygrała firma
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY SIESTA Michał Jeziorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160353728
7.3.3) Ulica: Kluczborska 22
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY SIESTA MICHAŁ JEZIOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY SIESTA MICHAŁ JEZIOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140812,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową, będących podopiecznymi Dziennego Domu Pomocy "Dziennego Domu Senior+" w Czechowicach-Dziedzicach
- Przewozy szkolne uczniów w Gminie Rzepin
- "Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2026"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





