eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Roboty budowlane w zakresie wykonania Poradni Lekarskich na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej w budynku Szpitala "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie wykonania Poradni Lekarskich na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej w budynku Szpitala „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub2@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie wykonania Poradni Lekarskich na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej w budynku Szpitala „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0094070e-4e04-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-60/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w oparciu o koncepcję stanowiącą zał. nr 2a i b, dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień pozwoleń oraz wykonanie adaptacji istniejących pomieszczeń budynku kuchni - pralni na poziomie wysokiego parteru dla Poradni Lekarskich z zakresu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w budynku należącym do zespołu obiektów Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 97. Budynek F jest budynkiem parterowym z pełnym podpiwniczeniem o rzucie w kształcie litery L. Poradnia dla dorosłych i poradnia dla dzieci chorych zajmą końcową część skrzydła, przylegającego do budynku głównego. Poradnia dla dzieci zdrowych zajmie końcówkę drugiego skrzydła. Wszystkie poradnie będą miały niezależne wejścia, rampy przebiegające wzdłuż budynku zostaną przeprojektowane w celu uzyskania wejść do budynków zgodnych z przepisami i zaopatrzone w podnośniki.
2. Inwestycja będzie finansowana przez Zamawiającego ze środków dotacji celowej gwarantowanej przez środki finansowe budżetu państwa (art. 20 ustawy o prowadzeniu polityki rozwoju Dz.U.2021.0.1057 t.j.) , których nie przyznanie skutkować będzie unieważnieniem postępowania na podstawie art. 257 PZP.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• sporządzenie wszystkich analiz, badań, ekspertyz,
• sporządzenie projektów budowlanych wraz z projektem wyposażenia oraz projektem zagospodarowania terenu,
• uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
• sporządzenie projektów wykonawczych w pełnym zakresie
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów
4. Zakres prac budowlanych obejmuje:
• dobudowa nowych części budynku
• budowa nowych instalacji
• przebudowa w obrębie istniejącego budynku
• wymiana instalacji istniejących
• wykończenia pomieszczeń
• zagospodarowanie terenu
20. Czas trwania realizacji zamówienia określony został na maksymalnie 23.12.2022r. 22. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
23. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego, 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 79930000-0 – specjalne usługi projektowe, 79932000-6 – usługi projektowania wnętrz, 45000000-7 – roboty budowlane, 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych lub ich części, 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych
24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2, program funkcjonalny stanowi załącznik 2a i b do SWZ,
25. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
26. Okres gwarancji na wykonane roboty – 60 miesięcy.
27. Wizja lokalna
1) Zamawiający uznaje za obowiązkowe uczestnictwo w wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
2) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
3) Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 21.10.2022 r. godz. 11:00
4) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu 52 35 45 254 , 52 35 45 277 lub 52 34 45 374.
5) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny.
6) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu nie później niż na kolejny dzień po wyznaczonym terminie.
7) w przypadku braku udziału w wizji lokalnej oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy PZP
UWAGA:
Zamawiający przewiduje odstąpienie od wymogu odbycia wizji lokalnej w przypadku, gdy potencjalny Wykonawca odbył już taką wizję w ramach poprzedniego tożsamego postępowania. Jednocześnie Zamawiający prosi o dołączenie do oferty oświadczenia o uprzednio przebytej wizji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3649470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3649470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3649470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Produkcyjno Handlowa Wiktor Słowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842291438

7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3649470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.