eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostosowanie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu do warunków przeciwpożarowych - liczba części 4



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu do warunków przeciwpożarowych – liczba części 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.nowak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu do warunków przeciwpożarowych – liczba części 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c237204e-6328-4084-8ede-f8a7db713048

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.1865.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10765650,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Przebudowa sali wykładowej oraz dostosowanie budynku Katedry Chemii do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
• Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz wyposażenie. Zakres zamówienia obejmuje również serwis i konserwację w okresie gwarancji, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ dla cz. 1 – Serwis i konserwacja.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót hałaśliwych i uciążliwych po godzinie 16:00.
• Miejsce realizacji:
Budynek Katedry Chemii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 75, 60-625 Poznań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
a. Dokumentacja projektowa,
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB),
c. Przedmiary robót (materiał pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2127471,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostosowanie budynku Kolegium Cieszkowskich do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
• Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Zakres zamówienia obejmuje również serwis i konserwację w okresie gwarancji, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ dla cz. 2 – Serwis i konserwacja.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót hałaśliwych i uciążliwych po godzinie 16:00.
• Miejsce realizacji:
Budynek Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 71C, 60-625 Poznań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
a. Dokumentacja projektowa,
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB),
c. Przedmiary robót (materiał pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1576359,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Dostosowanie budynku WNoŻiŻ do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
• Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Zakres zamówienia obejmuje również serwis i konserwację w okresie gwarancji, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ dla cz. 3 – Serwis i konserwacja.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót hałaśliwych i uciążliwych po godzinie 16:00.
• Miejsce realizacji:
Budynek Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
a. Dokumentacja projektowa,
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB),
c. Przedmiary robót (materiał pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2916066,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Dostosowanie budynku WLiTD do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
• Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Zakres zamówienia obejmuje również serwis i konserwację w okresie gwarancji, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ dla cz. 4 – Serwis i konserwacja.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót hałaśliwych i uciążliwych po godzinie 16:00.
• Miejsce realizacji:
Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42, 60-627 Poznań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
a. Dokumentacja projektowa,
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB),
c. Przedmiary robót (materiał pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 4145751,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2747372,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4776324,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2747372,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kwiatkowski FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO BUD" PIOTR KWIATKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771727301

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 45

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru oraz instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego.
Zakład Usługowo Handlowy „HELPDESK” Sławomir Błaszczak
ul. Poznańska 119
60-185 Skórzewo
NIP: 972-001-42-36


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2747372,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1896535,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2669411,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1896535,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONWIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831802390

7.3.3) Ulica: ul. Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót instalacji elektrycznych.
F-net Poznań sp. z o. o.
61-819 Poznań
ul. Stanisława Taczaka 24/103
NIP: 7831860803

Część robót instalacji sanitarnych.
ROKO Zakład Instalacji Sanitarnych
62-010 Pobiedziska
ul. Boczna 44
NIP: 7780107207


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1896535,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3495618,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5827199,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3495618,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONWIK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831802390

7.3.3) Ulica: ul. Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót instalacji elektrycznych.
F-net Poznań sp. z o. o.
61-819 Poznań
ul. Stanisława Taczaka 24/103
NIP: 7831860803

Część robót instalacji sanitarnych.
ROKO Zakład Instalacji Sanitarnych
62-010 Pobiedziska
ul. Boczna 44
NIP: 7780107207


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3495618,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty, która jest najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.