eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Budowa budynku komunalnego przy ul. P. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku komunalnego przy ul. P. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku komunalnego przy ul. P. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089666e6-159c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku komunalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku gospodarczego, przy ul. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze”
Projektowany budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowany został na działce nr 177/47 obręb 3 przy ul. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze. Zadanie inwestycyjne obejmuje, przed rozpoczęciem wznoszenia budynku, rozbiórkę istniejącego budynku mieszkalnego i gospodarczego. Planowana obsługa komunikacyjna budynku będzie się odbywała poprzez projektowany zjazd z ul. Ściegiennego. Zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmuje budowę drogi dojazdowej do garaży, ciągów pieszo rowerowych, terenów zieleni, oświetlenia terenu i dodatkowego parkingu o nawierzchni utwardzonej wraz ze zjazdem z ul. Szkolnej. Na obszarze zainwestowania zaprojektowano również do realizacji zewnętrzne sieci wodno-kanalizacyjne, instalację deszczową z separatorem, wewnętrzną linię zasilającą ze złącza kablowego oraz przyłącze do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Zaprojektowany obiekt to budynek mieszkalny, czterokondygnacyjny z balkonami o dachu płaskim z zespołem garaży w części przyziemia. Budynek wykonany będzie w technologii prefabrykowanych modułów przestrzennych o drewnianej konstrukcji szkieletowej w trzykondygnacyjnej części nadziemnej - mieszkalnej. Część podziemną, ze zlokalizowanymi w niej garażami oraz komórkami lokatorskimi, zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, monolitycznej. Główne wejście do budynku zlokalizowane zostanie w północno-zachodniej ścianie budynku, natomiast w ścianie południowo zachodniej znajdować się będzie wejście na poziom kondygnacji podziemnej oraz bramy wjazdowe do garaży.
W budynku zaprojektowano 24 mieszkania komunalne w tym cztery przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdować się będzie jedna klatka schodowa, umieszczona centralnie na planie budynku, połączona z korytarzami na wszystkich kondygnacjach, z których zapewniono dostęp do mieszkań. Obiekt zostanie wyposażony również w windę osobową komunikującą wszystkie kondygnacje oraz w kompletne systemy wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, domofonowej, teletechnicznej, ogrzewania i wentylacji wraz z opomiarowaniem i osprzętem.
Charakterystyczne parametry budynku:
- ilość mieszkań - 24
- kubatura brutto budynku - 6 094 m3
- kubatura netto budynku - 4 029,95 m3
- pow. zabudowy: 487,75 m2
- pow. całkowita: 2 077,30 m2
- pow. użytkowa: 1 599,05 m2
- pow. użytkowa części nadziemnej mieszkalnej: 1 193,93 m2
- pow. użytkowa części podziemnej garażowej: 401,23 m2
- wysokość budynku do pokrycia dachowego od poziomu proj. terenu przy wejściu głównym: 9,37 m
długość budynku: 39,00 m
szerokość budynku: 12,50 m
ilość kondygnacji: cztery
ilość kondygnacji nadziemnych: trzy
ilość kondygnacji podziemnych: jedna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa, która stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia oraz decyzja pozwolenia na budowę nr 27/23 z dnia 08.03.2023 r.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zamieszczone są w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11779488,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14986999,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11779488,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIHOUSE SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432187657

7.3.3) Ulica: Rejonowa 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, sanitarne, roboty zewnętrzne związane z infrastrukturą zewnętrzną oraz zagospodarowaniem terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11779488,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.