Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 1 zamówienia podstawowego nr OR-10.271.94.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67887392-6562-4c79-97ce-8f40563793521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 1 zamówienia podstawowego nr OR-10.271.94.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67887392-6562-4c79-97ce-8f4056379352
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe (nr postępowania: OR-10.271.94.2023) zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Umowa w części 1 zamówienia nr W/I/1442/GD/44/2024 została zawarta w dniu 29 marca 2024 r. z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, tj. Przedsiębiorstwem Geodezyjnym Geoprof s.c. Jarosław Kożuch Sławomir Zając z siedzibą 31-315 Kraków, ul. Radzikowskiego 65K/12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zmienili formę prawną, tj. przekształcili z dniem 5 czerwca 2025 r. (konstytutywny wpis do KRS) działalność gospodarczą prowadzoną w formie spółki cywilnej w spółkę jawną, tj. Przedsiębiorstwo Geodezyjne Geoprof Jarosław Kożuch, Sławomir Zając Spółka Jawna z siedzibą 31-315 Kraków, ul. Radzikowskiego 65K/12 (w dniu 4 sierpnia 2025 r. zawarto aneks do ww. umowy).
Uwaga! Dalsza część uzasadnienia znajduje się w sekcji IX pkt 1 ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.53.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639883,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 863000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geodezyjne Geoprof Jarosław Kożuch, Sławomir Zając Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 357176946
7.3.3) Ulica: ul. Radzikowskiego 65K/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 863000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W ogłoszeniu o zamówieniu nr OR-10.271.94.2023 dla części 1 zamówienia zostały przewidziane zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość zamówienia dla części 1 uwzględniała udzielenie zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w części 1.
Wartość obecnie realizowanego zamówienia nie przekracza 100 % wartości zamówienia podstawowego dla części 1.
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do tych opisanych w zamówieniu podstawowym w części 1.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Numer umowy: W/I/3228/GD/46/2025.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap I - z podziałem na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





