eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZagospodarowanie terenu Cmentarza Żydowskiego i terenów wokół cmentarza w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu Cmentarza Żydowskiego i terenów wokół cmentarza w Płocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1138466

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu Cmentarza Żydowskiego i terenów wokół cmentarza w Płocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dd047a-7e5d-4967-8ff6-0f3800b6cd4b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038349/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Zagospodarowania terenu Cmentarza Żydowskiego oraz terenów wokół cmentarza przy ul. Mickiewicza i ul. Traugutta w Płocku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.84.2025.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego w zakresie zagospodarowania terenu Cmentarza Żydowskiego oraz terenów wokół cmentarza położonych na działkach o nr ewid. 263, 267, 262, 219/5, 219/6 obręb nr 7, zlokalizowanych przy ul. Mickiewicza i ul. Traugutta w Płocku, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i STWiOR, dla której organ administracji architektoniczno - budowlanej nie wniósł sprzeciwu w sprawie zgłoszenia znak: WSU-III.6743.1.259.2024.MW.
Zamawiający zleca do wykonania:

- Zakres I - roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu Cmentarza Żydowskiego oraz terenów wokół cmentarza wraz z nasadzeniem zieleni,
- Zakres II – kompleksowa pielęgnacja nasadzonej zieleni – w okresie 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Zakresu I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4897250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9210514,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4897250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana LIPOWSKI Sp. j. Grzegorz Lipowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741204627

7.3.3) Ulica: Kostrogaj 25

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4897250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy realizacji Przedmiotu zamówienia ustala się następująco:
a) zakończenie realizacji Zakresu I, tj. robót budowlanych wraz z nasadzeniem zieleni, potwierdzone wpisem do dziennika budowy (tzw. wewnętrznego) kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, z zastrzeżeniem, że inwentaryzacja będzie obejmowała również inwentaryzację zieleni, sporządzonej według wzoru/wytycznych stanowiącego/ych Załącznik nr 11 do Umowy – 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
b) realizacja Zakresu II, tj. kompleksowa pielęgnacja nasadzonej zieleni – w okresie 3 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Zakresu I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.