eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-LaskowicePrzebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Kolejowej i ul. Hirszfelda w mieście Jelcz-Laskowice



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Kolejowej i ul. Hirszfelda
w mieście Jelcz-Laskowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Kolejowej i ul. Hirszfelda
w mieście Jelcz-Laskowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8dd1ef-8996-495a-aeeb-a82d3b21482e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038047/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa infrastruktury przesiadkowej w Gminie Jelcz-Laskowice Etap I (przebudowa węzła przesiadkowego przy PKP w Jelczu-Laskowicach - od strony ul. Kolejowej i ul. Hirszfelda w Jelczu-Laskowicach)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn. „Przebudowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Kolejowej i ul. Hirszfelda w Jelczu-Laskowicach” jest dofinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1940510,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogólnodostępnego parkingu dla samochodów osobowych z łączną ilością stanowisk postojowych 40 szt. (w tym dwa dla osób z niepełnosprawnościami oraz dwa dla samochodów elektrycznych i hybrydowych) przy ul. Kolejowej w Jelczu-Laskowicach oraz budowa wiat rowerowych z łączną ilością stanowisk rowerowych 20 szt., wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu.
2. Budowa parkingu dla samochodów osobowych obejmuje swoim zakresem:
• Wycinkę drzew kolidujących z planowaną budową,
• Ułożenie krawężników betonowych oraz ścieku,
• Wykonanie konstrukcji i nawierzchni: stanowisk postojowych, drogi manewrowej oraz wysepek kanalizujących ruch
• budowę kanalizacji deszczowej (kolektor deszczowy, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe, separator
• substancji ropopochodnych),
• budowę oświetlenia parkingu – lampy hybrydowe solarno-wiatrowe
• Wykonanie nowych nasadzeń
• Wykonanie pasów zieleni
• montaż dodatkowego wyposażenia parkingu – kosze na odpady
3. Budowa wiat wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu obejmuje swoim zakresem:
• ułożenie obrzeży betonowych,
• budowę utwardzenia powierzchni gruntu pod wiaty rowerowe: wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki
betonowej brukowej
• montaż dwóch wiat rowerowych
• montaż stojaków na rowery
• montaż dodatkowego wyposażenia – ławka, kosz na śmieci, stanowisko naprawcze dla rowerów
• wykonanie pasów zieleni oraz nowych nasadzeń roślinnych.
4. Wskaźniki produktu do osiągnięcia w związku z realizacją zadania:
• Liczba wybudowanych obiektów „parkuj i jedź" – 1 szt.
• Liczba miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami w wybudowanych, przebudowanych lub doposażonych
obiektach „parkuj i jedź” – 2 szt.
• Liczba przebudowanych i rozbudowanych zintegrowanych węzłów przesiadkowych – 1 szt.
• Liczba wybudowanych obiektów „Bike&Ride” – 1 szt.
• Liczba stanowisk postojowych w wybudowanych obiektach „Bike&Ride” – 20 szt.
• Liczba projektów, w których sfinansowano koszty racjonalnych usprawnień dla osób z niepełnosprawnościami
(EFRR/FST/FS) – 1 szt.
UWAGA!
Zamawiający w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu przeprowadzi audyt dostępności przedsięwzięcia dla
osób z niepełnosprawnościami.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy mowy z
zastosowaniem zasady DNSH.
6. Zasada DNSH – wytyczne dla Wykonawcy:
1. Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.
2. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram
ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088 (https://eur-lex.europa.eu/legalcontent/
PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852)
3. Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie m.in do:
• przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
• wykorzystanie wyłącznie trwałych, solidnych materiałów najwyższej jakości, odpornych na działanie czynników klimatycznych, tj. ulewnych deszczy, gwałtownych porywów wiatru, fal upałów i mrozów, opadów śniegu,
• przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.,
• prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
• uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
• usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
• prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,
• prowadzenia prac w porze dziennej,
• budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
• zabezpieczenia i ochrony placu budowy,
• zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do gromadzenia informacji, danych oraz dokumentacji stanowiących potwierdzenie realizacji prac zgodnie z zasadą DNSH oraz przekazywania ich w formie co miesięcznego raportu Zamawiającemu potwierdzonych dowodami i opisami.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania „Standardów ochrony drzew i innych form zieleni w procesie inwestycyjnym”.
6. Przy wykonywaniu wykopów w pobliżu drzew, należy zwrócić szczególną uwagę na unikanie:
• uszkadzania mechanicznego pni, koron, brył korzeniowych,
• zagęszczania gruntu wokół pni, zmianom poziomu gruntu,
• zanieczyszczenia mechanicznego i chemicznego gruntu,
• zmiany stosunków wodnych, pogorszenia aeracji,
• wstrząsów na skutek ruchu sprzętu ciężkiego.
7. Zamawiający załącza do opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 12 do SWZ) dokument zawierający Szczegółowy wykaz dokumentów gromadzonych w celu potwierdzenia spełnienia zasady DNSH w całym cyklu życia inwestycji.
8. Nie wywiązanie się z obowiązków stosowania się do powyższych zasad
skutkować będzie naliczeniem kary umownej za każdy stwierdzony przypadek w wysokości 5 000,00 zł.
9. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

44112100-9 - Wiaty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: L.J. KAREN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471893030

7.3.3) Ulica: Łukowice Brzeskie 34

7.3.4) Miejscowość: Skarbimierz

7.3.5) Kod pocztowy: 49-318

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.