eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" realizowanego przez Gminę Babice.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Babice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamoweinia@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Babice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4e12fe-5a9d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025528/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Gminy w Babicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia (dot. realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający trzykrotnie wszczął procedurę o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji na zakres objęty niniejszym postępowaniem. Z uwagi na powyższe, w związku z brakiem złożenia ofert i odrzuceniem wszystkich złożonych ofert w ramach prowadzonych powyżej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w myśl art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170047,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Babice, obejmująca dostawę: notebooków do pracy zdalnej z oprogramowaniem biurowym, przełączników sieciowych i stacji roboczych z monitorami i oprogramowania biurowego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie zapakowanych elementów zamówienia do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminów dostaw
z Zamawiającym, we wskazanym przez niego miejscu, z uwzględnieniem charakteru pracy Urzędu.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry techniczne (właściwości) dostarczanego przedmiotu zamówienia zawarty/określony został w Załączniku Nr 1, stanowiącym integralną część zaproszenia do negocjacji.
Zamówienie zostało podzielone na części.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
1) część I zamówienia – dostawa notebooków do pracy zdalnej z oprogramowaniem biurowym;
2) część II zamówienia – dostawa przełączników sieciowych;
3) część III zamówienia – dostawa stacji roboczych z monitorami;
4) część IV zamówienia – dostawa oprogramowania biurowego.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia, w szczególności z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
5. W sytuacji, gdyby Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w szczególności poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo w sytuacji gdyby, w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy p.z.p., a takim odniesieniom nie towarzyszyło „lub równoważne”, to należy przyjąć, że zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców).
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że spełnia wymagania Zamawiającego, według opisanych kryteriów. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz rozwiązania (równoważnego) wraz z jego opisem - Załącznik Nr 2, stanowiący integralną część zaproszenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest zobowiązany udowodnić, poprzez przedłożenie stosownych PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30214000-2 - Stacje robocze

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione ponieważ w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.