eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - WŁOCHY M.ST.WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015759970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malownicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dbfowlochy@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo-wlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d2f8ba1-2c08-44aa-8d39-453883a2d801

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2f8ba1-2c08-44aa-8d39-453883a2d801

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071608/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości na potrzeby placówek oświatowych dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/ZP/01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 66, ul. Przepiórki 16/18, 02-407 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 20039,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły podstawowej nr 87, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 16214,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 88, ul. Radarowa 4b, 02-137 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 15754,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 94, ul. Cietrzewia 22a, 02492 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 28143,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 22, ul. Żwirki i Wigury 15b, 02-143 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3895,59 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 29, ul. Sycowska 1, 02-267 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5504,39 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 60, ul. Rybnicka 42, 02-432 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6185,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 71, ul. Śląska 50/52, 02-462 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6798,21 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 77, ul. Potrzebna 16, 02-448 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 10807,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 78, ul. Lechicka 12D, 02-156 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6912,44 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 313, ul. Sulmierzycka 1, 02-139 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3804,22 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 314, ul. 1-go Sierpnia 36a, 02-134 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11835,02 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 419, ul. Ryżowa 17, 02-483 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12657,43 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 443, ul. Parowcowa 53, 02-440 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11381,10 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 448, ul. Łopuszańska 57A, 00-220 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5811,24 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 449, ul. Krakowiaków 28, 02-255 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 8615,24 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Liceum nr 159, ul. Solipska 17/19, 02-482 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 35112,95 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespół Szkół nr 17 LXXIII L.O. SP nr 359, ul. Promienista 12a, 02-428 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 20562,64 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkół im. Bohaterów Narwiku LXXXIV L.O., Technikum nr 9, ul. Gładka 16, 02-172 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 29774,13 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

20. Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 - Przedszkola nr 175, ul. Astronautów 17, 02-154 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

4.5.5.) Wartość części: 5340,99 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 - Szkoły Podstawowej nr 227, ul. Astronautów 17, 02-154 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 19467,63 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 22, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33761000-2 - Papier toaletowy

18930000-7 - Worki i torby

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2804,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26165,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50428,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26165,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26165,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15732,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15732,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15732,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15237,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24638,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15237,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15237,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29917,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29917,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29917,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3781,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5038,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3781,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 227 20 47

7.3.3) Ulica: SYCOWSKA 40

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-003

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3781,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5396,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8478,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5396,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5396,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6230,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11754,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6230,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6230,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6160,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9468,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6106,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6106,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10412,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10412,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP. Z O.O.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 227 20 47

7.3.3) Ulica: SYCOWSKA 40

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-003

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10412,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5592,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9337,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5592,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5592,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4291,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5165,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4291,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4291,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11670,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11670,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11670,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17798,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17798,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17798,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11370,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18986,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11370,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11370,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6515,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11699,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6515,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6515,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8781,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12941,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8781,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8781,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33983,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51272,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33983,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33983,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20242,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20242,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20242,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30255,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46833,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30255,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT WIOLETA SIWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-097-87-15

7.3.3) Ulica: KATOWICKA 51

7.3.4) Miejscowość: KSIĘŻAK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30255,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4247,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4247,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4247,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16679,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26045,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22561,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22561,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2732,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3256,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2732,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daltex s.c. Piotr Dałek Ilona Dałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271344228

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-249

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2732,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.