eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Modernizacja terenu wokół biurowca Nadleśnictwa Golub Dobrzyń



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja terenu wokół biurowca Nadleśnictwa Golub Dobrzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.golub-dobrzyn@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

htpps://josephine.proebiz.com/pl/support

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja terenu wokół biurowca Nadleśnictwa Golub Dobrzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c93b2ab3-3815-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00167588/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja terenu wokół budynku biurowego Nadleśnictwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja terenu wokół istniejącego budynku biurowego Nadleśnictwa Golub Dobrzyń, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 5133/2 (w części południowej), obręb ewidencyjny 0006 Kujawa, jedn. ewidencyjna 040503_2 Golub Dobrzyń G, Konstancjewo 3A 87-400 Golub Dobrzyń.
Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na zagospodarowaniu terenu bezpośrednio przylegającego bezpośrednio do budynku biurowego Nadleśnictwa. Pozwoli to na funkcjonalne wykorzystanie tego obszaru jak i podniesie jego walory estetyczne.
W celu poprawy komfortu pracy oraz przerw powstanie miejsce wypoczynkowe. Altana o wymiarach 4,0mx5,0m i wysokości 2,61 m, w której umieszczony zostanie stół z krzesłami oraz przewidziano miejsce na hamak. Nawierzchnia altany wykonana z drewna. Przy altanie zaplanowany jest warzywnik – cztery donice drewniane, w których wysiewane będą warzywa. Zaraz obok warywnika powstanie miejsce na krzewy z owocami jadalnymi, np. borówka, malina. Dopełnieniem kompozycji będzie duża ilość planowanych roślin ozdobnych takich jak: Miskant chiński, Trzcinnik krótkowłosy, Rozplenica japońska, krzewów ozdobnych liściastych np. Hortensja bukietowa, krzewów iglastych np.Sosna górska oraz bylin np. Krwawnica pospolita, Szałwia omszona. Ponadto planowana jest łąka kwietna o powierzchni 291 m2, która dopełni naturalistyczny charakter miejsca oraz wprowadzi bioróżnorodność do projektowanej przestrzeni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358735,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555465,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358735,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom-Plast Karol Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030037861

7.3.3) Ulica: Słuchajska 4

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358735,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.