eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8edb20ef-3d65-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8edb20ef-3d65-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290094,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (roboty drogowe) z zakresu przeprowadzenia bieżących napraw, konserwacji i utrzymania nawierzchni dróg leśnych (dróg gruntowych oraz wzmocnionych kamieniem łamanym) na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Prószków.
Roboty przewidują również naprawę towarzyszącej infrastruktury takiej jak, przepusty, bariery, oznakowanie zgodnie z zakresem rzeczowym robót – załącznik nr 8.
3.2. Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków; w województwie opolskim, powiaty opolski, prudnicki, nyski i krapkowicki.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentach:
1) zakres rzeczowy robót wraz z dokumentacją techniczną – załącznik nr 8;
2) przedmiar robót – załącznik nr 8 – przedmiar robót traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 PZP.
3.4. W zakresie niniejszego zamówienia należy (zgodnie z pozycjami przedmiaru) zrealizować:
1) Roboty przygotowawcze;
2) Mechaniczne profilowanie (wraz z częściowym korytowaniem) i zagęszczenie istniejącej konstrukcji drogi;
3) Ułożeniu podbudowy/w-wy z kruszywa naturalnego łamanego frakcji z zakresu 0/31,0; 0/31,5; 4/31,5; do 31,0/62,0; 31,5/63,0 oraz podobnych, w śladzie kolein, ubytków lub na poszerzeniach;
4) Ścięcie zawyżonych poboczy na szer. 0,5 do 0,75m na długości drogi;
5) Remont przepustów - poprzez wymianę części przelotowych
Roboty remontowe (naprawy awaryjne) będą wykonywane za pomocą sprzętu mechanicznego przeznaczonego do prac ziemnych i drogowych takich jak: koparko-ładowarki, rozsciełacza do nawierzchni lub równiarki, walca drogowego (wibracyjny) min. 13 t., ścinarki do poboczy, środków transportowych kruszywa, lub/oraz z wykorzystaniem prac ręcznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337940,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493737,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337940,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KOP-COP A. Otręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9940035402

7.3.3) Ulica: Jaczowice 5

7.3.4) Miejscowość: Jaczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33794019 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.