Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oraz support HIS, ERP, e-usługi, SOC, aplikacje współgrające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11680401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis oraz support HIS, ERP, e-usługi, SOC, aplikacje współgrające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5d45b0-9a77-48bc-8cc5-99a8b6ab610e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064166/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Serwis oraz support HIS, ERP, E-usługi, SOC, aplikacje współgrające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca jest jedynym podmiotem posiadającym wyłączne prawa wynikające z odrębnych przepisów do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, który Zamawiający aktualnie użytkuje, wobec czego uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ nie istnieją rozwiązania alternatywne lub rozwiązania zastępcze w tym zakresie, a zastosowanie takiego trybu zamówienia publicznego nie jest celowym zawężeniem parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski oraz serwis dla posiadanych przez szpital systemów: Eskulap, PACS, Simple ERP, mPracownik, Planowanie Pracy, BI, e-usługi, wraz z zapewnieniem dostępu do nowych wersji oprogramowania, dostawa licencji bazodanowych Oracle ASFU, nadzór nad prawidłowością wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz ich odzyskiwania, a także stały monitoring infrastruktury IT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614385 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614385 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614385 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsultant IT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsultant Komputer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781388065
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MEDCORE PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wróbla 8, 02-736 Warszawa - zakres przedmiotu Umowy: monitoring infrastruktury IT.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614385 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Kutnowski Szpital Samorządowy” Sp. z o.o. w ramach projektu pn. „WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” realizowanego w ramach OŚ PRIORYTETOWA VII INFRASTRUKTURA DLA USŁUG SPOŁECZNYCH, DZIAŁANIE VII.1 TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE, PODDZIAŁANIE VII.1.2 TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE przez KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z O.O. w Kutnie, na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.07.01.02-10-0044/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, dokonał m.in. modernizacji sieci teleinformatycznej i wdrożenia oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w skład którego wchodzą: Eskulap, Simple ERP, mPracownik, Planowanie Pracy, BI, e-usługi, wraz z zapewnieniem dostępu do nowych wersji oprogramowania, licencje bazodanowe Oracle ASFU), którego usługi serwisowe może świadczyć jedynie Konsorcjum firm: Konsultant IT Sp. z o.o. oraz Konsultant Komputer Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
Tym samym mając na uwadze fakt, że ww. Wykonawca jest jedynym podmiotem posiadającym wyłączne prawa wynikające z odrębnych przepisów do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, który Zamawiający aktualnie użytkuje, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ nie istnieją rozwiązania alternatywne lub rozwiązania zastępcze w tym zakresie, a zastosowanie takiego trybu zamówienia publicznego nie jest celowym zawężeniem parametrów zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane przez okres 9 m-cy od dnia 11.09.2025 r.do dnia 10.06.2026 r.
Dostarczona licencja bazy danych Oracle ASFU obowiązuje od dnia 28.02.2026 r.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista +handlowiec = mistrz zawodowiec" .
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim"
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.3.2025)
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Kutno.
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2025)
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpiecznego dostępu do Internetu klasy SASE w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa (odnowienie) subskrypcji oprogramowania CyberArk wraz ze wsparciem technicznym producenta lub rozwiązania równoważnego
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Stalowa Wola."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





