eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoSerwis oraz support HIS, ERP, e-usługi, SOC, aplikacje współgrające



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oraz support HIS, ERP, e-usługi, SOC, aplikacje współgrające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168040

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis oraz support HIS, ERP, e-usługi, SOC, aplikacje współgrające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5d45b0-9a77-48bc-8cc5-99a8b6ab610e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064166/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Serwis oraz support HIS, ERP, E-usługi, SOC, aplikacje współgrające

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wykonawca jest jedynym podmiotem posiadającym wyłączne prawa wynikające z odrębnych przepisów do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, który Zamawiający aktualnie użytkuje, wobec czego uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ nie istnieją rozwiązania alternatywne lub rozwiązania zastępcze w tym zakresie, a zastosowanie takiego trybu zamówienia publicznego nie jest celowym zawężeniem parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 499500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski oraz serwis dla posiadanych przez szpital systemów: Eskulap, PACS, Simple ERP, mPracownik, Planowanie Pracy, BI, e-usługi, wraz z zapewnieniem dostępu do nowych wersji oprogramowania, dostawa licencji bazodanowych Oracle ASFU, nadzór nad prawidłowością wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz ich odzyskiwania, a także stały monitoring infrastruktury IT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614385 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614385 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614385 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsultant IT Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsultant Komputer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781388065

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MEDCORE PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wróbla 8, 02-736 Warszawa - zakres przedmiotu Umowy: monitoring infrastruktury IT.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614385 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
„Kutnowski Szpital Samorządowy” Sp. z o.o. w ramach projektu pn. „WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” realizowanego w ramach OŚ PRIORYTETOWA VII INFRASTRUKTURA DLA USŁUG SPOŁECZNYCH, DZIAŁANIE VII.1 TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE, PODDZIAŁANIE VII.1.2 TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE przez KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z O.O. w Kutnie, na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.07.01.02-10-0044/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, dokonał m.in. modernizacji sieci teleinformatycznej i wdrożenia oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w skład którego wchodzą: Eskulap, Simple ERP, mPracownik, Planowanie Pracy, BI, e-usługi, wraz z zapewnieniem dostępu do nowych wersji oprogramowania, licencje bazodanowe Oracle ASFU), którego usługi serwisowe może świadczyć jedynie Konsorcjum firm: Konsultant IT Sp. z o.o. oraz Konsultant Komputer Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
Tym samym mając na uwadze fakt, że ww. Wykonawca jest jedynym podmiotem posiadającym wyłączne prawa wynikające z odrębnych przepisów do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, który Zamawiający aktualnie użytkuje, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ nie istnieją rozwiązania alternatywne lub rozwiązania zastępcze w tym zakresie, a zastosowanie takiego trybu zamówienia publicznego nie jest celowym zawężeniem parametrów zamówienia.

Zamówienie będzie realizowane przez okres 9 m-cy od dnia 11.09.2025 r.do dnia 10.06.2026 r.
Dostarczona licencja bazy danych Oracle ASFU obowiązuje od dnia 28.02.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.