Og³oszenie z dnia 2025-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00330837/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu specjalistycznego dla Bloku Operacyjnego i OAiIT
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu specjalistycznego dla Bloku Operacyjnego i OAiIT2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5001d34d-ef32-4017-a58c-593b38682df1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00425954
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00314328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa sprzêtu specjalistycznego dla Bloku Operacyjnego i OAiIT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00330837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/271/11/07/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 636640,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ Nr 1: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla Bloku Operacyjnego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 320953,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ Nr 2: Sprzêt jednorazowego u¿ytku do pompy artroskopowej4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 45380,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ Nr 3: Sprzêt do pielêgnacji dróg oddechowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33172000-6 - Urz±dzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141640-8 - Dreny
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 243689,92 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ Nr 4 -Narzêdzia chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33169000-2 - Przyrz±dy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26617,10 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 345526,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 345526,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345526,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED Jakub Sidorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122150626
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 345526,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 257888,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 257888,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257888,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED Jakub Sidorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122150626
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 257888,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28746,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28746,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28746,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880008829
7.3.3) Ulica: ul. Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28746,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa paliw do samochodów s³u¿bowych Starostwa Powiatowego w ¦widniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych na terenie województwa lubelskiego oraz na terenie ca³ego kraju
- Ratownicze zestawy hydrauliczne o napêdzie spalinowym
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn s³u¿bowych
- Dostawa samochodu ze skrzyni± samowy³adowcz± z trójstronnym wywrotem
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej z podzia³em na pakiety
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± pieluchomajtek w 2026 roku
- Zakup materia³ów medycznych i ¶rodków opatrunkowych na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTRO£ÊKA" SPRiTS w Ostro³êce.
- Dostawy sukcesywne sprzêtu jednorazowego u¿ytku dla Oddzia³u Gastrologii i Oddzia³u Pulmonologii oraz dzier¿awa 2 polisomnografów i 4 aparatów CPAP na okres 12 miesiêcy
- Dostawa zamkniêtego systemu pobierania krwi i jednorazowego sprzêtu laboratoryjnego
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





